“Kjempegod mat og service!”
Anmeldelse av Egon Stavanger

Egon Stavanger
Vurdert som nr. 4 av 14 Smått og godt i Stavanger
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat og service! Vært her en del ganger, alltid fornøyd. Sist vi var her fikk vi spesielt god service

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, ninaogland

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Var å spiste på Egon. Leverer som vanlig god mat. Så ut som de ansatte hadde litt for mange gjester i forhold til ansatte på jobb. Men alt i alt en god opplevelse.

Dato for besøk: august 2020
Takk, kire9219
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi tok lunsj på Egon. Det viste seg å være et lurt valg, de har stor lunsjmeny. Mye som fristet her. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, perkristiank2017
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted og god mat. Vi spiste lunsj, det var såpass mye mat at vi ikke orket middag den dagen.

Takk, Lise010
Anmeldt 24. juli 2020

En helt grei opplevelse. Hyggelig betjening og grei mat. Her bør man absolutt bestille bord på forhånd.

Takk, Amanda S

Reisende som så på Egon Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Egon Stavanger? Del dine erfaringer!