“rico la comida”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. august 2021

vi gikk dit en ettermiddag,,stille og rolig sted.hyggelig kelner.og meget god mat.vi bestilte hamburger.en vegetar og en vanlig.det smakte meget godt.anbefales.

Takk, hildura

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Eneste som trekker ned var det å bestille via QR code appen. Det var et styr.
Skulle bestille ekstra drikke. Og da det var betalt og trekt fra kortet, fungerte ikke appen og jeg måtte til kassen å betale på ny.
Ikke alt som står på menyen er på appen.

Bestille på vanlig måte er det enkleste tydeligvis.

Uten om det, kjempe god mat og veldig hyggelige servitører.

Anbefaler stedet.

Takk, Huldra77
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Vi var ute for å feire vår sønn sin 20 årsdag. Satt helt øverst i restauranten. Spurte om hjelp til noe vi ikke fant på menyen på tlf, servitør sa da at han ikke kunne hjelpe vi måtte gå ned og bestille den 1 tingen. Sa han var ny.
Vi fikk servert kald mat, kom en "stormende"forbi"og spurte om alt ok, men var langt forbi da jeg spurte om ketchup og sa at maten var kald. Hamburger til min sønn var også kald dermed var den ganske tørr. Sendte en melding til egon i etterkant, de sa sån skal de ikke være og ville ha tlf nummer, har ikke hørt noe fra depå 14 dager, ganske dårlig.
Her går vi ikke igjen og kommer ikke til å anbefale Egon Stavanger.

1  Takk, 95hegeh
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte pizzabuffet, men lite visste vi at det kun ble servert margarita. Fikk bare beskjed at det kommer annen type snart, men det så vi ikke noe til.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, fredrikh484
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Da det var vanskelig å oppdrive spisesteder med middagsservering etter kl 21 på en torsdags kveld i skoleferien !!!!, havnet vi på Egon. I likhet med andre restauranter i byen måtte mat og drikke bestilles via app. Greit nok, men man mister muligheten til å stille spørsmål om maten m.m. Vi safet og gikk for spaghetti bolognese og burgertallerken. Førstnevnte var en stor skuffelse; halvlunken, lite kjøttsaus, måtte betale ekstra for parmesan ( osten er jo et must i denne retten !). Ruccullabladene var vasne og innsauset (skal være sprø og ferske og ligge oppå retten). Det eneste som smakte ok var brødet som fulgte med. Å ta 182 kr +11 (parmesan) for denne maten er uanstendig. Burgeren til kjæresten var helt ok. Skulle bare mangle ....for 225 kr uten pommes frittes

1  Takk, 377anetteb

Reisende som så på Egon Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Egon Stavanger? Del dine erfaringer!