Ole-Petter110
Halden, Norge
1,0 av 5 boblerAnmeldt 17. juli 2020via mobile enheter
Lars Roalkvam, General ManagerQuality Airport Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. juli 2020
Kjære Ole-Petter110,
tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en feedback etter ditt opphold hos oss. Det setter vi stor pris på selv om innholdet ikke var noen lystig lesning. Fra vår side så følger vi strenger regler og tiltak, både ovenfor våre gjester og våre ansatte. Har vi gjort en menneskelig feil her, er vi de første til å beklage dette. Til og med på kjøkkenet før noe mat bringes ut så har vi antibac som brukes. Vi har også en rekke andre stasjoner for både våre gjester og våre ansatte. Smitten i vår region er så og si fraværende og det jobber vi også hardt for fremover. Tusen takk for dine innspill som tas til etterretning og med ønske om en god sommer videre!

Regional Ansvarlig Quality Hotel Region Stavanger
  • Agoda.com
    kr 1 679
Se flere hoteller i Stavanger
Anmeldt 13. juli 2020

Hjelpsomme, blide, god service, minibar som kan brukes til kjøleskap nå i denne tiden, gode senger, og godt renhold, flink personal som klarer å være så hjelpsomme, huggelige å blide, selv i disse travle dagene de har med alt ekstra arbeidet corona tiltakene gir :-)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, HanneL399
Lars Roalkvam, General Manager på Quality Airport Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Kjære HanneL399,
tusen takk for at du tar eg tid til å gi oss en feedback etter ditt opphold hos oss. Det setter vi stor pris på. Jeg har fantastiske kolleger som jobber hardt i en hektisk og svært utfordrende tid som vi er inne i. Det er det å kjekt å lese om den gode opplevelsen som du og andre gjester opplever hos oss. Den deler jeg med alle mine gode kolleger og ønsker dere en god sommer videre!

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom til et rom med masse smuler, ferdigtygd tyggis og gamle sokker under sengene. Bestilte middag på restauranten. Cæsarsalat som var 90% kinakål med seig kylling til 189 kr. Spaghetti til barn, ok minus. Burgeren var god. Servicen i restauranten var elendig. En sinna servitør, ting tok lang tid, mat ble slengt på bordet, fikk skittent vinglass, tydelig dårlig stemning mellom de ansatte. Servitøren vår nøys midt i lokalet og tok bare på hansker, ingen håndvask eller sprit. Stemninga blant gjestene var svært amper på slutten av måltidet, men god grunn.

Alle de andre ansatte var blide, veldig serviceinnstilte og gjorde en iherdig innsats for et godt inntrykk.

Takk, maleneul

Kjære maleneul,
tusen takk for din feedback til oss etter deres opphold. Har ikke servicen vært bra nok i vår restaurant på en hektisk kveld så er jeg den første til å beklage dette. Sommeren har (heldigvis) langt overgått de tall vi på forhånd hadde estimert når det gjelder antall gjester, noe som gjør at vi har hatt det svært travelt. At det har gått utover ventetid i restauranten er vi lei oss og takker for tålmodigheten utvist. Vi bruker ikke kinakål i noen av våre retter, men bruker romano salat eller hjertesalat til vår Cæsar salat. Vi håper på tross av dette av dere har en god sommerferie og ønsker dere en riktig god sommer videre!

Regionsansvarlig Quality Hotel Region Stavanger

Anmeldt 13. april 2020

Frokosten er ganske forferdelig. Kvelds maten er kott helt ut. Det er nokk et av de verste hoteller / restauranter jeg har spist på. kan ikke anbefales. renholdet er rett dårligt. Tvilsomt om badet er rengjort ved ankomst.

Dato for oppholdet: april 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, dansker2020
Lars R, General Manager på Quality Airport Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2020

Kjære dansker2020,
tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en feedback etter ditt opphold hos oss. I disse "Corona tider" har vi ikke kunne hatt "normal" drift på vårt hotell som vi har kunnet ønske. Dette skyldes i stor grad de restriksjoner vi må følge. Jeg tror personlig at vi aldri har benyttet mer tid og hatt et større omfang på vårt renhold enn nå, da bestemmelsene rundt dette er så omfattende. Matmessig har vi også måtte legge om fra vår tradisjonelle drift til å følge de retningslinjer som gjelder. Maten har vi likevel fått gode tilbakemeldinger på da den er så viktig for oss, så det beklager vi om vi ikke har kunnet oppfylle ovenfor deg.
Ha en fin sommer!

Anmeldt 24. februar 2020

Vi bestemte oss på fredag ettermiddag at vi ønsket en hotellovernatting, jeg hadde mange bonuspoeng og vi booket oss inn her. Ble møtt av en veldig hyggelig resepsjonist som hadde fikset ett flott rom og etter innsjekk spurte hun om vi ønsket å ta med noe aviser eller mineralvann. På rommet hadde de gjort klart litt fredagssnop (chips osv.) og en hilsen til oss, det var ikke noe vi hadde forventet og veldig positivt. En slik start på oppholdet gjør at resten også blir bra!

Hadde spist hjemme før vi kom til hotellet så ble ikke middag, men har spist middag her flere ganger tidligere så vet at den er god.

Eneste som trakk ned var at vi hadde rom mot vest og det var tilfeldigvis storm fra vest om natta, men det kan jo ikke hotellet noe for.

Frokosten var bra, det var mye utvalg selv om det ikke så ut til å være så mange folk der. Kort vei fra stor gratis parkering til hotellet.

Alt i alt topp opphold!

Romtips: Rom på vestsiden gjør at en kanskje slipper litt støy fra flyplassen.
Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 328arildr

Kjære 328arildr,
tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en feedback etter ditt opphold hos oss! Så kjekt å høre at dere koste dere hos oss og satt pris på vår lille hilsen. "Å bytte stue" er det noe som heter og på en måte er det akkurat det dere gjorde denne kvelden, vi er glade for at dere valgte oss og dere er velkommen tilbake ved en senere anledning!
Ha en god sommer!

Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Vi ville prøve hvordan dette hotellet tok i mot oss når vi brukte bonuspoeng.
Vi har tidligere overnattet her flere ganger og vært veldig fornøyd med tilbudene.
Min kollega tok en bonusovernatting i begynnelsen av uken og så bestilte jeg en i slutten av uken.
I tillegg bestilte jeg en oppgradering som man kan få mot å betale en tilleggsum.
Min kollega fikk en vennlig men upersonlig velkomst. Fikk følelsen av at en bonusgjest ikke var like velkommen. Rommet var et en manns superior rom.

Besøk nr.2 ble vi ønsket velkommen på en vennlig og personlig måte. Han var ny men gjorde så godt han kunne. Da jeg spurte om det var i orden med oppgraderingen hadde de ikke fått dette med seg. Jeg måtte vise mailen og fikk deretter kostnadsfritt en oppgradering.
Overraskelsen var stor da vi oppdaget at rommet var nøyaktig det samme som min kollega hadde hatt 2 dager før. Og det var bare redd opp til 1 person også.
Heldigvis var det ekstra sengetøy slik at vi selv kunne re opp til en til.
Rommet var ellers fint med te og kaffemaskin. Savner melk til teen..

Det er positivt at frokosten starter såpass tidlig som klokken 05, men noe av maten bærer preg av å ha stått ute litt lenge.
Positivt at man har fjernet glass med rosiner som det fort kom fluer i og endret vinkelen på frokostblandingene slik at ikke det som ligger nederst blir for gammelt.
Frokostpersonalet er vennlige og raske med å rydde unna.

Utsjekk var igjen veldig upersonlig og ikke slik vi er vant til. Kanskje litt morgentrøtt?

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, QExcellent

Kjære QExcellent,
tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en feedback etter ditt opphold hos oss. Vi tar med oss de punkter du påpeker slik at vi kan heve oss ytterligere. Vi har gjort noen menneskelige feil med tanke på din oppgradering og det er jeg den første til å beklage. Som bonusgjest er dere våre viktige gjester som benytter våre hoteller ofte. Jeg er likevel glad for at dere hadde et hyggelig opphold hos oss og dere er alltid hjertelig velkommen tilbake til oss eller et av våre andre hoteller i Norden.
Med ønske om en god sommer!