Gratis avbestilling frem til 31.07.21
Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 28.07.21
eDreamsUSD 146
Anmeldt 6. august 2018

Veldig bra hotell på alle måter: Hotellet ligger helt sentralt i Stavanger , så det er gangavstand til det meste. Gode folk, god service,
og god frokost. Ville valgt dette på
nytt.God pris for så bra hotell.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, gryberge
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

For ett sted. Utmerket service og frokost. Rommet var kjemperent og kjempefint, ventilasjonsanlegget var topp, frisk og god luft og lukt på rommet. Hotellet er veldig godt lydisolert. Sengen er den beste jeg har sovet i noen gang på hotell. Rommet hadde flott utsikt

Fremover når jeg skal til Stavanger vil jeg velge Best Western Havly Hotell, finner absolutt ingenting og klage på :-)

Mvh
Kristoffer Larsen

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Kristoffer L
Tina A, Manager på Best Western Havly Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

Wow, tusen takk for strålende tilbakemelding, Kristoffer! Vi gleder oss til å se deg igjen :)

Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Vi var 4 personer som booket hotellrom med gode forventninger til hotellet. Hotellet ligger sentralt med gode parkeringsforhold og var i og for seg rent og pent. Det som gjorde opplevelsen skuffende startet vel allerede ved innsjekk, og i møte med en lite interessert og lite imøtekommende resepsjonist. Det var ei heller mye smil eller "hei" og "hade" å få ved passasje forbi resepsjonen. Det er utrolig lytt på hotellrommet og vi kunne nesten høre samtalen til dem over gangen. Samtidig var frokosten av laveste standard som noen av oss har opplevd, utvalget var dårlig og utførelsen på f.eks eggerøre var ikke til å ønske å smake på.

Vi kommer ikke tilbake her igjen.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, marionsE6722JM
Tina A, Front Office Manager på Best Western Havly Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mars 2017

Hei Marion! Vi beklager på det sterkeste at oppholdet hos oss ikke sto til forventningene deres, dette er naturligvis ikke noe vi kan være bekjent med. Jeg håper du vil ta direkte kontakt med meg på tina@havly-hotell.no slik at vi kan få klarhet i hvordan dette kan ha skjedd, og sikre at det ikke skjer igjen.

Anmeldt 18. januar 2017 via mobile enheter

Eldre hotel med sentral beliggende.
Gode parkerings muligheter i nærheten av hotellet.
Eldre hotel men i stadig oppgradering
Hyggelig personale og komfortable senger.
Grei frokost, men kan forbedres med bedre utvalg av godt brød, knekkebrød italiensk eller rekesalat.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 25. september 2016 via mobile enheter

Koselig hotell nesten midt i Stavanger sentrum, med gåavstand til det meste.

Hyggelig betjening, god service, rent og ryddig. Men. TVkanalene på rommet ramler ut hele tiden, og det bør hotellet fikse prompte!

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, kosh110