kr 1 287
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Tina Andersen, General ManagerBest Western Havly Hotell, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. sep. 2020
Kjære Vidar,
tusen takk for din tilbakemelding, det er hyggelig å høre at du har hatt et så fint opphold her hos oss. Vi hos Best Western Havly hotell ønsker å takke så mye for ditt besøk og håper vi får den glede av å ønske deg hjertelig velkommen tilbake. Med vennlig hilsen, Iselin Amundsen / Front desk
kr 2 236
    kr 1 608
0.5 km fra Best Western Havly Hotell
Se flere hoteller i Stavanger
Anmeldt 25. november 2019 via mobile enheter

Hyggelig ansatte, bra beliggenhet, rolige omgivelser, rent, enkel og god frokost. Det som trekker ned er at det er utrolig lytt. Vi hørte både snorking og en som kastet opp i løpet av natta. I tillegg knitrelyder fra taket. Mulig air con anlegget. Tar med ørepropper neste gang 😉

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 353kineh
Anmeldt 4. november 2019

Havly hotell er et perfekt hotell for de som skal besøke Stavanger sentrum. Kun 100 meter fra hvor alle spisestedene er, samtidig som det er så langt unna at det er rolig om natten. Spesielt hvis man har rom vekk fra gågaten.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Stein Arne A
Anmeldt 30. juni 2019

Veldig trivelig og sentralt Hotel, som du føler deg hjemme i. Rom, senger, frokost, og personale gjør oppholdet til at du vil tilbake😄... Jeg vil absolutt anbefale dette til alle som skal oppleve Stavanger og omegn.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Sightseer64507453770
Anmeldt 21. juni 2019

Burde servere alkohol(øl og Vin) Burde ha mulighet til røyke plass på bakside. Da slipper mennesker stå ved inngangen og røyke, Best Westeren i Kristiansand har dette. Veldig service innstilte. Rolig og behagelig atmosfære. Rommene er reine og fine.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Trip32612058515
Anmeldt 13. mai 2019

Vi er veldig fornøyde med vårt opphold på best western Havly! Rent og pent hotell, med god frokost, fine rom med gode senger og sentral beliggenhet. Hyggelig og hjelpsom betjening. Stille og rolig område. Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Stay66548233701