Anmeldt 29. august 2020

Veldig sentralt og likevel rolig. God frokost og rene lokaler. Veldig bra renhold av rommene. Betjeningen smilende og veldig serviceminded. Rask og effektiv både innsjekk og utsjekk. Resepsjonistene hadde god lokalkunnskap.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Otto L
Tina Andersen, General Manager på Best Western Havly Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Kjære Otto, tusen takk for din tilbakemelding, det er hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold her hos oss. Vi hos Best Western Havly hotell ønsker å takke så mye for ditt besøk og håper vi får den glede av å ønske deg hjertelig velkommen tilbake. Med vennlig hilsen, Iselin Amundsen / Front desk

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Ok hotell med bra beliggenhet i Stavanger, men rommene trenger en oppgradering. Ble ikke særlig imponert til den prisen. Frokosten var skuffende. Nå skal det sies at dette er i covid-19 tiden men har hvert innom mange hoteller denne ferien som klarte dette mye bedre

1  Takk, Chrisern2511

Kjære gjest, tusen takk for din tilbakemelding, det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Vi tar gjerne i mot din tilbakemelding på hva du syns vi kan forbedre med frokosten. Vi hos Best Western Havly hotell takker så mye for ditt besøk og håper vi får anledningen til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake. Med vennlig hilsen, Iselin Amundsen / Front desk

Anmeldt 24. juli 2020

Her var det varmt bad, varmt vann, rent, svært vennlige og hjelpsomme ansatte som gjorde sitt ypperste for å hjelpe deg hver gang du spurte. Rommet ble ryddet og vasket hver dag med rene håndklær og sengesett!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, vidar905

Kjære Vidar,
tusen takk for din tilbakemelding, det er hyggelig å høre at du har hatt et så fint opphold her hos oss. Vi hos Best Western Havly hotell ønsker å takke så mye for ditt besøk og håper vi får den glede av å ønske deg hjertelig velkommen tilbake. Med vennlig hilsen, Iselin Amundsen / Front desk

Anmeldt 25. november 2019 via mobile enheter

Hyggelig ansatte, bra beliggenhet, rolige omgivelser, rent, enkel og god frokost. Det som trekker ned er at det er utrolig lytt. Vi hørte både snorking og en som kastet opp i løpet av natta. I tillegg knitrelyder fra taket. Mulig air con anlegget. Tar med ørepropper neste gang

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 353kineh
Anmeldt 4. november 2019

Havly hotell er et perfekt hotell for de som skal besøke Stavanger sentrum. Kun 100 meter fra hvor alle spisestedene er, samtidig som det er så langt unna at det er rolig om natten. Spesielt hvis man har rom vekk fra gågaten.

Dato for oppholdet: november 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western