Silje K
4,0 av 5 boblerAnmeldt 25. juli 2020via mobile enheter
Stein Rosbach, General ManagerThon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 27. juli 2020
Hei "SiljeK"
Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket. Det var hyggelig å lese at du satte pris på både beliggenhet, hotellrom og frokost. Jeg ser også du nevner et par utfordringer som vi selvfølgelig vil ta tak i umiddelbart.
Vi alle – ikke minst reiselivsnæringen – er inne i en svært utfordrende tid. Heldigvis begynner ting å se "litt lysere ut" men mange hotell- og reiselivsbedrifter har fortsatt svært tøffe tider. Vi er derimot svært glade for at Thon Hotel Maritim holder åpent og kan tilby et hyggelig hotellopphold til de som kommer til Stavanger.
Selv om landet gradvis åpnes opp kan vi dessverre ikke ha samme tilbud som tidligere. Vi følger selvfølgelig alle de råd FHI gir og har bla. endret alle våre renholdsrutiner, begrenset tilgangen til vårt trimrom, ommøblert lobby og frokostsal, samt endret vårt frokostkonsept noe for å tilpasse FHI´s anbefalinger.
Jeg takker igjen for besøket og håper at vi igjen får anledning til å ønske deg velkommen til Thon Hotel Maritim igjen neste gang turen legges til Stavanger.
kr 1 931
    5.5 km fra Thon Hotel Maritim
    Gratis parkering
    Se flere hoteller i Stavanger
    Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi tilbragte 2 netter på Thon Hotel Maritim og absolutt alt sto til forventningene. Sengene var herlige, rommene rene & store (vi sov på et familierom). Eneste lille minuset var at ekstrasengen var noe hard.

Ved frokost var det litt venting grunnet Covid-19, men de ansatte var serviceinnstilte, og sto på pinne for at ventetiden skulle være minimal. Kaffe ble servert i køen mens vi ventet - stort pluss!

I baren er det et shuffleboard som ble flittig brukt av vår lille familie.

Kort avstand til alt. Anbefales!!

Takk, Marianne Nesslu... P
    Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Hei "MarianneNP"
    Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket. Det var hyggelig å lese at du har hatt et hyggelig opphold hos oss.
    Vi alle – ikke minst reiselivsnæringen – er inne i en svært utfordrende tid. Selv om ting begynner å se "litt lysere ut", er fortsatt noen hoteller stengt ned og ansatte er permitterte. Vi er derimot svært glade for at Thon Hotel Maritim har kunne holde åpent og fortsatt kan tilby et hyggelig hotellopphold til de som kommer til Stavanger.
    Jeg takker igjen for besøket og håper at vi igjen får anledning til å ønske deg velkommen til Stavanger neste gang byen skal besøkes.

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger svært sentralt i sentrum, med gåavstand til alt. Vi hadde et fantastisk stort og romslig familierom. Hotellet er nyoppusset og servicen er upåklagelig. Selv i disse koronatider kunne vi velge mellom ulike frokosttallerkener. At hotelldirektøren selv går rundt og serverer kaffe hver morgen, og slår av en prat med sine gjester, er utrolig hyggelig. Vi kommer snart igjen.

Takk, hildesagedalp

Hei "hildesagadalp"
    Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket. Det var hyggelig å lese at du har hatt et fint opphold hos oss og at du spesielt trekker fram beliggenhet, rom, service og - ikke minst - vår løsning av frokosten.

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig hotell med meget vennlig personale, rent og tilrådelig hotell.
    Definitivt tilrådelig. Bra utgangspunkt for å utforske forskjellige museer og andre severdigheter. Stavanger Mallorca skinke gata om sommeren.

1  Takk, Riddikk

Hei "Riddikk"
    Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket. Det var hyggelig å lese at du har hatt et hyggelig opphold hos oss og gir oss en god anbefaling.

Anmeldt 19. juli 2020

Maritim ligger gunstig til - ved Breiavatnet meget sentrumsnært, men allikevel stille og rolig. Flott frokost-servering tilpasset smitte-restriksjoner, godt renhold og hyggelig personale - all mulig grunn til å være tilfreds med oppholdet!

2  Takk, Lorentzen
    Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Hei "Lorenzen"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket. Det var hyggelig å lese at du har hatt en fint opphold hos oss og at du spesielt trekker fram beliggenhet, rom, service og - ikke minst - vår løsning av frokosten.

Vi alle – ikke minst reiselivsnæringen – er inne i en svært utfordrende tid. Selv om ting begynner å se "litt lysere ut", er fortsatt hoteller stengt ned og mange hotellansatte er fortsatt permitterte. Vi er derimot svært glade for at Thon Hotel Maritim har kunne holde åpent og fortsatt kan tilby et hyggelig hotellopphold til de som kommer til Stavanger.

Selv om landet gradvis åpnes opp kan vi dessverre ikke ha samme tilbud som tidligere. Vi følger selvfølgelig alle de råd FHI gir og har bla. endret alle våre renholdsrutiner, begrenset tilgangen til vårt trimrom, ommøblert lobby og frokostsal, samt endret vårt frokostkonsept fra vår rikholdige buffetfrokost til en noe enklere frokosttilbud. Det var da ekstra hyggelig å se på din tilbakemelding at du har hatt et hyggelig opphold hos oss - til tross for de endringer vi har måtte gjøre ifm Covid19.

Jeg takker igjen for besøket og håper at vi igjen får anledning til å ønske deg velkommen til Stavanger neste gang Stavanger skal besøkes.

Jeg ønsker deg en fortsatt god sommer. Hold avstand og ta godt vare på deg selv og dine.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fin og sentral beliggenhet med gangavstand til museer, shopping og restauranter. Freshe, romslige og delikate rom. Ypperlig service og hyggelig betjening. God frokost med ferske brødvarer og rydding ordning med tanke servering av mat og håndtering av antall gjester i coronaperioden.

Takk, 190linef

Hei "190linef"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket. Det var hyggelig å lese at du har hatt en fint opphold hos oss. Det var ekstra hyggelig å lese dine kommentarer rundt beliggenhet, rom, service og - ikke minst - at du satte pris på hvordan vi løste utfordringen med frokost i disse tider.

Jeg takker igjen for besøket og håper at vi igjen får anledning til å ønske deg velkommen til Thon Hotel Maritim neste gang Stavanger skal besøkes.