aGeorgson
Dato for oppholdet: august 2020
Stein Rosbach, General ManagerThon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. aug. 2020
Hei "aGeorgson"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket. Det var hyggelig å lese at du har hatt et fint opphold hos oss og at du spesielt trekker fram beliggenhet og - ikke minst - service.

Vi alle – ikke minst reiselivsnæringen – er inne i en svært utfordrende tid. Heldigvis begynner ting å se "litt lysere ut" men mange hotell- og reiselivsbedrifter har fortsatt svært tøffe tider. Vi er derimot svært glade for at Thon Hotel Maritim holder åpent og kan tilby et hyggelig hotellopphold til de som kommer til Stavanger. Selv om landet gradvis åpnes opp kan vi dessverre ikke ha samme tilbud som tidligere. Vi følger selvfølgelig alle de råd FHI gir og har bla. endret alle våre renholdsrutiner, begrenset tilgangen til vårt trimrom, ommøblert lobby og frokostsal, samt endret vårt frokostkonsept noe for å tilpasse FHI´s anbefalinger.

Det var da ekstra hyggelig å se på din tilbakemelding at du har hatt et hyggelig opphold hos oss - til tross for de endringer vi har måtte gjøre ifm Covid19.

Jeg takker igjen for besøket og håper å kunne ønske dere velkommen tilbake også ved en senere anledning.

Jeg ønsker deg en fortsatt fin sommer. Hold avstand og ta godt vare på deg selv og dine.
kr 1 977
    • Algotels
    0.5 km fra Thon Hotel Maritim
    Se flere hoteller i Stavanger
    Anmeldt 27. juli 2020

Hotellet ligger svært sentralt i sentrum, med gåavstand til alt. Har ikke parkering. Det koster ca 250 kr i døgn i det nærmeste parkering. Familierom var romslig for 4 personer. Sovesofa er stor nok for 2 og god å sove i. Effektivt i frokostsalen den beste organiseringen av alle de seks hotellene vi var innom på ferieturen. Selv i disse koronatider kunne vi velge mellom ulike frokosttallerkener. I baren er det et shuffleboard og Nespresso kaffemaskin.

Takk, mars8
    Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei "mars8"
    Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket. Det var hyggelig å lese at du har hatt et fint opphold hos oss og at du spesielt trekker fram beliggenhet, rom, service og - ikke minst - vår løsning av frokosten.
    Jeg takker igjen for besøket og håper at vi igjen får anledning til å ønske deg velkommen til Thon Hotel Maritim igjen neste gang byen skal besøkes.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk hotell, super beliggenhet. Romslige rom, kjøleskap, safe og føner på rommet. Veldig hyggelig personale, topp service. Nydelig og rikholdig frokost. Anbefaler dette hotellet på det varmeste.

Takk, Lise010

Hei "Lise010"
    Jeg takker igjen for besøket og håper at vi igjen får anledning til å ønske deg velkommen til Thon Hotel Maritim igjen neste gang turen legges til Stavanger.

Anmeldt 26. juli 2020

Rommet og fasilitetene var bra - men hotellet er mer et partyhotell. Hotellet egner seg ikke for barnefamilier i sommersesongen. Hotellets bar spiller høy musikk hele kvelden slik at barna ikke får sove, i tillegg er det nachspiel på flere rom på kveldstid. Det var ikke stille før 04.00.

Perfekt for partysøkende ungdommer, familier bør finne et annet hotell.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
    Takk, 625aleksanders

Hei "625aleksander"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket. Det var hyggelig å lese at du satte pris på rom og fasiliteter, men beklager dine kommentarer rundt støy.

Thon Hotel Maritim plassering er i utkant av Stavanger"uteområde" - dvs. er rolig område av byen. det skal dessuten være stille i vår lobbybar fra klokken 23:00 og det tillates ikke besøk på rommene etter klokken 23:00. Hotellet har mange familierom og setter stor pris på barnefamilier som ønsker bo hos oss.

Jeg takker igjen for besøket og ønsker deg en fortsatt god sommer. Hold avstand og ta godt vare på deg selv og dine.

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med gangavstand til det meste. Deilige store hotellrom, men var dessverre noen fasiliteter som ikke var helt som vi håpet. Det var hår rundt på rommet ved ankomst, og noen andre småting som løs dorullholder, manglende batteri i fjernkontrollen til tv og sånt. Frokosten derimot var veldig god med allergenvennlige produkter og en kokk som kunne tilpasse om det var noe man ønsket.

1  Takk, SiljeK

Hei "SiljeK"
    Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket. Det var hyggelig å lese at du satte pris på både beliggenhet, hotellrom og frokost. Jeg ser også du nevner et par utfordringer som vi selvfølgelig vil ta tak i umiddelbart.

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi tilbragte 2 netter på Thon Hotel Maritim og absolutt alt sto til forventningene. Sengene var herlige, rommene rene & store (vi sov på et familierom). Eneste lille minuset var at ekstrasengen var noe hard.

Ved frokost var det litt venting grunnet Covid-19, men de ansatte var serviceinnstilte, og sto på pinne for at ventetiden skulle være minimal. Kaffe ble servert i køen mens vi ventet - stort pluss!

I baren er det et shuffleboard som ble flittig brukt av vår lille familie.

Kort avstand til alt. Anbefales!!

Takk, Marianne Nesslu... P
    Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Hei "MarianneNP"
    Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket. Det var hyggelig å lese at du har hatt et hyggelig opphold hos oss.
    Vi alle – ikke minst reiselivsnæringen – er inne i en svært utfordrende tid. Selv om ting begynner å se "litt lysere ut", er fortsatt noen hoteller stengt ned og ansatte er permitterte. Vi er derimot svært glade for at Thon Hotel Maritim har kunne holde åpent og fortsatt kan tilby et hyggelig hotellopphold til de som kommer til Stavanger.
    Jeg takker igjen for besøket og håper at vi igjen får anledning til å ønske deg velkommen til Stavanger neste gang byen skal besøkes.