Oddvar Magne N
Sandnes, Norge
Anmeldelse av Thon Hotel Maritim
5,0 av 5 boblerAnmeldt 3. sep. 2020
Dato for oppholdet: august 2020
Romtips: Roligere jo høyere opp i bygning .
5,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Stein Rosbach, General ManagerThon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. sep. 2020
Hei "Oddvar Magne N" Takk for at dere valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket.

Vi alle – ikke minst reiselivsnæringen – er inne i en svært utfordrende tid. Heldigvis begynner ting å se "litt lysere ut" men mange hotell- og reiselivsbedrifter har fortsatt svært tøffe tider. Vi er derimot svært glade for at Thon Hotel Maritim kan holde åpent og kan tilby et hyggelig hotellopphold til de som kommer til Stavanger.

Selv om landet gradvis åpnes opp kan vi dessverre ikke ha samme tilbud som tidligere. Vi følger selvfølgelig alle de råd FHI gir og har bla. endret alle våre renholdsrutiner, begrenset tilgangen til vårt trimrom, ommøblert lobby og frokostsal, samt endret vårt frokostkonsept noe for å tilpasse FHI´s anbefalinger. Det var da ekstra hyggelig å se på din tilbakemelding at du har hatt et hyggelig opphold hos oss - til tross for de endringer vi har måtte gjøre ifm Covid19.

Jeg takker igjen for besøket både denne og tidligere ganger og ser fram til å ønske dere velkommen tilbake neste gang Stavanger skal besøkes.

Jeg ønsker dere en hyggelig høst. Hold avstand og ta godt vare på deg selv og dine.
kr 1 681
    5.5 km fra Thon Hotel Maritim
    Gratis parkering
    Se flere hoteller i Stavanger
    Anmeldt 2. september 2020

Kjempefint hotell midt i sentrum , litt tilbaketrukket fra trafikken.Ikke noe støy fra hverken trafikk eller annet, God seng så vi sov godt hver natt.Alt var gullende rent overalt. Rommet i fjerde etasje hadde litt utsikt til Breiavatnet. Alle som jobbet der virket like smilende, blide og hjelpsomme. Følte oss rett og slett velkomne fra det øyeblikket vi kom dit. God plass i frokostrommet, og virkelig godt utvalg i frokostbuffeen. Dette er et hotell vi svært gjerne kommer tilbake til ved en senere anledning.

Takk, Jorunnirene
    Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Hei "Jorunnirene" Takk for at dere valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket. Det var veldig hyggelig å se at dere satte pris på både beliggenhet, rom, renhold, frokost og - ikke minst - service.

Jeg takker igjen for besøket og ser fram til å ønske dere velkommen tilbake neste gang Stavanger skal besøkes.

Jeg ønsker deg en hyggelig høst. Hold avstand og ta godt vare på deg selv og dine.

Anmeldt 27. august 2020

Litt merkelig inngang fra nedre gate. De har visst en inngang fra en gate på andre siden. Innsjekking gikk greit og vi fikk oppgradert rom. Stort og flott men med masse gulvknirk. Tydeligvis et hotel som er bygget gjennom flere bygg da det var mange høydenivåer på korridorgulv. Men handicapvennilig. Sentralt rett ved byvannet og 300 meter til bryggerekkene der utelivet er. De hadde egen parkiering men fikk beskjed om at den ikke var overvåket så vi parkerte i p.hus noen hundre meter unna. Ok hotell God beliggenhet.

Romtips: Superiorrom var fint.
    3  Takk, Gryodd
    Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2020

Hei "Gryodd" Takk for at dere valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket. Som du nevner er bygget et gammelt bygg som en gang var et trykkeri - mao. er det masse historie i veggene. Hotellets hovedinngang er i Kongsgaten, omkranset av vårt konferansebygg og en hyggelig og fargerik bakgård. Inngangen "på den andre siden" er hovedsaklig for varelevering.

Jeg takker igjen for besøket og en hyggelig tilbakemelding og håper å kunne ønske dere velkommen tilbake også ved en senere anledning.

Jeg ønsker dere en hyggelig høst. Hold avstand og ta godt vare på deg og dine.

Anmeldt 26. august 2020

Vi hadde en natt med personalet og ble veldig godt mottatt. Dette av meget hyggelige resepsjonister. Vi hadde et stort rom som var meget hyggelig innredet, med sin kaffemaskin og utstyr var dette en fin plass og ha vår lille sammenkomst. Alle var også meget fornøyde med sine dobbeltrom med adskilte senger. En hyggelig frokostsal med hyggelig betjening. Om det er noe vi savnet kunne det vært mer kjøling på frokosten, men var ingen problem.

Romtips: Høyere etg. mindre støy. Men generelt lite støy.
    Takk, TETTorres

Hei "TETTorres" Takk for at dere valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket.

Jeg ønsker deg en hyggelig høst

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Fint hotell med spreke farger. Hyggelig ansatte. Rommene er fine og moderne. Rent og ordentlig. God hotellfrokost og serviceinnstilte ansatte. Sentralt i Stavanger og kort vei til restauranter, uteliv og attraksjoner .

Takk, kire9219
    Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Hei "kire9219"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket.

Vi alle – ikke minst reiselivsnæringen – er inne i en svært utfordrende tid. Heldigvis begynner ting å se "litt lysere ut" men mange hotell- og reiselivsbedrifter har likevel svært vanskelige tider. Selv om landet gradvis har blitt åpnet igjen kan vi dessverre ikke ha samme tilbud som tidligere. Vi følger selvfølgelig alle de råd FHI gir og har bla. endret alle våre renholdsrutiner, begrenset tilgangen til vårt trimrom, ommøblert lobby og frokostsal, samt endret vårt frokostkonsept noe for å tilpasse FHI´s anbefalinger.

Jeg takker igjen for besøket og håper at vi igjen får anledning til å ønske deg velkommen til Thon Hotel Maritim igjen neste gang byen skal besøkes.

Jeg ønsker deg en fortsatt fin dag - hold avstand og ta godt vare på deg selv og dine.

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Veldig bra Hotel, god frokost, smilende blide personale som sto på for gjestene. Vi anbefaler dette hotellet, nyoppusset og fint. MC parkering på utsiden av døren. Hotellet ligger sentralt til i Stavanger, kun kort avstand til brygga og resturanger. Bjørn og Hilde

Takk, bjørn-peter H
    Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Hei "MCbjorn" Takk for at dere valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg til å gi oss en tilbakemelding i etterkant av besøket. Det var hyggelig å lese at du har hatt et fint opphold hos oss og at du spesielt trekker fram beliggenhet, frokost , produkt og - ikke minst - service.

Vi alle – ikke minst reiselivsnæringen – er inne i en svært utfordrende tid. Heldigvis begynner ting å se "litt lysere ut" men mange hotell- og reiselivsbedrifter har fortsatt svært tøffe tider. Vi er derimot svært glade for at Thon Hotel Maritim holder åpent og kan tilby et hyggelig hotellopphold til de som kommer til Stavanger. Ekstra hyggelig er det å se alle som denne sommeren har valgt å reise i eget land og - ikke minst - tatt turen innom Stavanger. Hotellet har også som du nevner god MC-parkering rett utenfor hotelldøren, noe som har blitt benyttet av mange på MC-tur i sommer.

Jeg ønsker dere en fortsatt fin sommer. Hold avstand og ta godt vare på deg selv og dine.