Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
ZenHotels.comUSD 185
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mottagelse, fine rom, helt amazing frokost!. Beliggenheten er perfekt med noen få skritt til Vågen, der restaurantene og utelivet er bra. Stavanger er en varm og hyggelig by, hvor mic’en av business, turister og fastboende er perfekt ☺️

Takk, kristina459
Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hei "kristina459"

Ja, Stavanger er en svært hyggelig by :-) Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Jeg satte pris på dine kommentarer rundt både beliggenhet, service, rom og frokost. Fornøyde gjester er vår suksessfaktor der slike tilbakemeldinger viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Sommeren er godt i gang, antall vaksinerte øker stadig og vi kan endelig begynne å se fram mot en litt mer normal hverdag. Pandemien er dessverre fortsatt ikke over og det er fortsatt en del smitte rundt om i landet. Vi på Thon Hotel Maritim følger selvfølgelig alle de råd FHI og lokale myndigheter gir, der vi bla. har endret alle våre renholdsrutiner, gjort store endringer i vår konferanseavdeling, redusert tilgang til vårt trimrom og ommøblert i lobby og restaurant. Vi får glede oss over at vi for hver dag som går er en dag nærmere normale tilstander igjen.

Benytter også anledningen til å ønske deg en hyggelig sommer og håper å kunne ønske velkommen tilbake til Stavanger og Thon Hotel Maritim igjen også ved en senere anledning.

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet, nyoppusset og fint hotell. Trivelige service innstilte personale. Ved ingangen til resepsjonen finnes en trivelig uteplass hvor man kan ta en kaffe eller øl. Problemfritt og fint opphold til en fornuftig pris. Skal vi til Stavanger igjen, er vi ikke i tvil om hvor vi vil bo.

Romtips: Parkering i parkeringshus et stykke unna. Ca 400 m
Takk, lailas835
Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Hei "lailas835"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Det var hyggelig at du satte pris på både beliggenhet, produkt og - det aller viktigste - service. Fornøyde gjester er vår suksessfaktor der slike tilbakemeldinger viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Sommeren er godt i gang, antall vaksinerte øker stadig og vi kan endelig begynne å se fram mot en litt mer normal hverdag. Pandemien er dessverre fortsatt ikke helt over og det er fortsatt en del smitte rundt om i landet. Vi på Thon Hotel Maritim følger selvfølgelig fortsatt alle de råd FHI og lokale myndigheter gir, der vi bla. har endret alle våre renholdsrutiner, gjort store endringer i vår konferanseavdeling, redusert tilgang til vårt trimrom og ommøblert i lobby og restaurant. Vi får glede oss over at vi for hver dag som går er en dag nærmere normale tilstander igjen.

Benytter også anledningen til å ønske deg en hyggelig sommer.

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Staycation i Stavanger var ett deilig og kjærkomment avbrekk i en tid med hjemmekontor. Thon Hotel Maritim er ett stilig hotell som fikk frem wow-effekt på tenåringene. De elsket rommet, frokosten og beliggenheten. Vi hadde business-rom.

Takk, gunnmagrets
Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2021

Hei "74gunnmagrets"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Fornøyde gjester er vår suksessfaktor der slike tilbakemeldinger viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Sommeren er godt i gang, antall vaksinedoser har passert 4 millioner og vi kan gradvis begynne å se fram mot en litt mer normal hverdag. Pandemien er likevel ikke helt over og det er fortsatt en del smitte rundt om i landet. Vi på Thon Hotel Maritim følger selvfølgelig fortsatt alle de råd FHI og lokale myndigheter gir, der vi bla. har endret alle våre renholdsrutiner, gjort store endringer i vår konferanseavdeling, redusert tilgang til vårt trimrom og ommøblert i lobby og restaurant. Vi får glede oss over at vi for hver dag som går er en dag nærmere normale tilstander igjen.

Igjen, takk for en hyggelig tilbakemelding - hold avstand og ta godt vare på deg selv og dine. Vi ser fram til å ønske dere velkommen når Stavanger igjen skal besøkes.

Benytter også anledningen til å ønske dere en hyggelig sommer.

Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk service av de som jobber der samt en nydelig frokost. Perfekt for oss når vi reiste på jentetur og skulle feire mine trillinger sin 13 års dag med venner. Stor stas med overraskelse på rommet og alle jentene fikk egen badekåpe og vi laget oss Hotel spa. Hotellet er veldig sentralt i nærhet av alt Stavanger har å tilby. Takk for en fantastisk helg❤️

Romtips: Vi parkerte på Jernbanetorget
Takk, 744kristinek
Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2021

Hei "744kristinek"

Benytter også anledningen til å ønske deg en hyggelig sommer.

Anmeldt 8. juni 2021

Flott service som både sjekker oss inn med god info om hotellet og dets fasiliteter.
Rask og enkel utsjekk. Fikk oppgradering grunnet medlemskap i Thon.

Rommet var rent, stort, stilfullt og var skjermet for støy selv om vi bodde i 2. etg.
Store gode speil, strykejern, hårføner og god plass til både å henge fra seg yttertøy og legge fra seg bagasje.
Stedet er upåklagelig og man går rett ut i en idyllisk sentrumsgate med Breiavatnet og domkirken rett over veien og det er bare et steinkast unna fargegaten med masse gode restauranter og barer.
Frokosten var uten tvil høydepunktet i hotelloppholdet etterfulgt av servicen. Synd at det manglet gjesteparkering da parkering i Stavanger sentrum fort kan bli dyrt. Utsikten fra rommet begrenset seg stort sett til bakgården selv om vi hadde et lite "gløtt" til Breiavatnet.
Ville definitivt brukt hotellet igjen, men uten bil og fullt program for å slippe og sitte på rommet og stirre ut i bakgården.

Takk, 950emiliek

Hei "950emiliek"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Jeg setter stor pris på dine kommentarer rundt beliggenhet, rom, frokost og - det aller viktigste - service. Fornøyde gjester er vår suksessfaktor der slike tilbakemeldinger viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Parkering kan alltid være en utfordring i sentrum, men det finners en rekke parkeringsmuligheter ikke så langt fra hotellet - pris fra 85,- - 220,- pr. døgn.

Sommeren er godt i gang, antall vaksinerte øker stadig og vi kan endelig begynne å se fram mot en litt mer normal hverdag. Tross dette ser vi dessverre også at smittetallene endrer seg raskt og lokale restriksjonen endres til stadighet. Vi på Thon Hotel Maritim følger selvfølgelig alle de råd FHI og lokale myndigheter gir, der vi bla. har endret alle våre renholdsrutiner, gjort store endringer i vår konferanseavdeling, redusert tilgang til vårt trimrom og ommøblert i lobby og restaurant. Vi får glede oss over at vi for hver dag som går er en dag nærmere normale tilstander igjen.