Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
ZenHotels.comUSD 185
Anmeldt 27. juli 2021

Overnattet en natt. Beliggenheten er sentral.Har ingenting å utsette. Rommet var särdeles rent. God seng og hyggelig betjening.Rommet mitt var på gateplan, så noe trafikk støy, 3 etg. Frokosten er veldig bra!!!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, josteins356
Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei "jostein356"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en flott tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Det var hyggelig å se at du trekker fram både beliggenhet, renhold service og frokost. Fornøyde gjester er vår suksessfaktor der slike tilbakemeldinger viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Sommeren er godt i gang, antall vaksinerte øker stadig og vi kan endelig begynne å se fram mot en litt mer normal hverdag. Pandemien er dessverre fortsatt ikke over og det er fortsatt en del smitte rundt om i landet. Vi på Thon Hotel Maritim følger alle de råd FHI og lokale myndigheter gir, der vi bla. har endret alle våre renholdsrutiner, gjort store endringer i vår konferanseavdeling, redusert tilgang til vårt trimrom og ommøblert i lobby og restaurant. Vi får glede oss over at vi for hver dag som går er en dag nærmere normale tilstander igjen.

Igjen, takk for en hyggelig tilbakemelding - hold avstand og ta godt vare på deg selv og dine.

Jeg benytter også anledningen til å ønske deg en hyggelig sommer og ser fram til å ønsker dere velkommen tilbake når Stavanger skal besøkes igjen.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell med hyggelige ansatte. Sentralt plassert midt i byen. Utrolig god frokost med alt du kan tenke deg. Ordentlig eggerøre, ikke pulverbasert. Masse utvalg av forskjellig pålegg, frukt, etc. Man føler seg alltid velkommen. Kan anbefale et opphold på dette hotellet.

Romtips: Ingen parkering i direkte tilknytning til hotellet, men parkeringshus ca 3-5 min gange unna.
Takk, Lise010
Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei "Lise010"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Da vi vet at en god frokost er en god start på dagen har vi arbeidet mye med vårt frokostprodukt den siste tiden.
Det var veldig hyggelig å lese at dere satte pris på denne. Fornøyde gjester er vår suksessfaktor der slike tilbakemeldinger viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Sommeren er godt i gang, antall vaksinerte øker stadig og vi kan endelig begynne å se fram mot en litt mer normal hverdag. Pandemien er dessverre fortsatt ikke over og det er fortsatt en del smitte rundt om i landet. Vi på Thon Hotel Maritim følger selvfølgelig alle de råd FHI og lokale myndigheter gir, der vi bla. har endret alle våre renholdsrutiner, gjort store endringer i vår konferanseavdeling, redusert tilgang til vårt trimrom og ommøblert i lobby og restaurant. Vi får glede oss over at vi for hver dag som går er en dag nærmere normale tilstander igjen.

Jeg benytter også anledningen til å ønske deg en fortsatt hyggelig sommer og håper å se dere igjen neste gang turen legges til Stavanger.

Anmeldt 20. juli 2021

Jeg pleier alltid å sette fingeren på en detalj eller to på hotellbesøk, men dette var strøkent. Hadde 2 rom her over 1 natt i juli 2021. Gode standarder, god hygiene på rommene og flinke til å etterfylle frokosten. Fikk i tillegg sjekket inn på 1 av rommene 6 timer før den egentlige innsjekktiden. Fikk hotellrommene til clubpris på internett. Prikkfritt, vi kommer tilbake ved neste fotballkamp i området.

1  Takk, livsnyteren11
Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei "livsnyteren11"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Fornøyde gjester er vår suksessfaktor der slike tilbakemeldinger viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Jeg benytter også anledningen til å ønske deg en hyggelig sommer og ser fram til å ønsker dere velkommen tilbake ved neste fotballkamp i området

Anmeldt 20. juli 2021

Flott nyoppusset hotel med god beliggenhet. Umiddelbar nærhet til sentrum og den koselige parken. Rommet hadde god størrelse og badet var fint. Upåklagelig renhold. Utenfor resepsjonen kan man nyte en pils eller kaffe i godvær, i et skjermet og behagelig uteområde. Super frokostservering og hyggelig betjening betjening. Perfekt for en koselig tur til Stavanger og nær beliggenhet til "alt".

Romtips: Be om å få utsikt mot parken, - gjerne høyt oppe :-)
Takk, deRochlenge

Hei "deRochlenge"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Det var hyggelig å lese at du trekker fram beliggenhet, rom, renhold og - det aller viktigste - god service. Fornøyde gjester er vår suksessfaktor der slike tilbakemeldinger viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Jeg benytter også anledningen til å ønske deg en hyggelig sommer og håper å se dere igjen neste gang.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en juniorsuite med ett eget soverom, passer fint når man reiser med litt større barn. Rommet var rent og pent, lite støy på hotellet. Sentralt plassert med kort vei til sentrum. Eneste lille minuset var mangel på p-plasser (må parkere i p-hus ca 400 m unna).
Frokosten var helt fantastisk. Veldig hyggelig og serviceinnstilt personale.

Romtips: Ikke restaurant på hotellet, men ligger en flott Kina-restaurant ca 200 m fra hotellet. (I gaten bak hotellet retning sentrum).
Takk, 59_yvinds

Hei "59_yvinds""

Jeg benytter også anledningen til å ønske deg en hyggelig sommer og håper å se dere igjen neste gang turen legges til Stavanger.