2 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 178
Agoda.comUSD 187
ZenHotels.comUSD 197
Anmeldt 4. august 2021

I Stavanger, så bodde vi på dette hotellet. Ganske sentralt og kort vei til parken. Vi fikk rom ved siden av hverandre i 3. etasje, som er på bakkenivå på hotellets bakside. (Neste gang vil jeg enten velge rom i 2 etasje eller høyere opp) Vi hadde et veldig fint opphold og frokosten her er en av Norges beste! Veldig mye godt utvalg og betjeningen sørger for at du får et bord. Her kan man også spille shuffleboard. Booker hotellet igjen neste gang vi kommer!

Takk, AST81
Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei "AST81"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. En god start på dagen er en god frokost. Det var hyggelig å lese at du satte pris på denne. Fornøyde gjester viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Vi lever fortsatt i en veldig usikker tid, men antall vaksinerte øker heldigvis stadig og vi kan endelig begynne å se fram mot en litt mer normal hverdag. Pandemien er likevel ikke over og det er fortsatt en del smitte rundt om i landet. Vi på Thon Hotel Maritim følger alle de råd FHI og lokale myndigheter gir, der vi bla. har endret alle våre renholdsrutiner, gjort store endringer i vår konferanseavdeling, redusert tilgang til vårt trimrom og ommøblert i lobby og restaurant. Vi får glede oss over at vi for hver dag som går er en dag nærmere normale tilstander igjen.

Igjen, takk for en hyggelig tilbakemelding - hold avstand og ta godt vare på deg selv og dine.

Jeg benytter også anledningen til å ønske deg en fortsatt hyggelig sommer og håper å se dere igjen også neste gang turen legges til Stavanger.

Anmeldt 4. august 2021

Flott hotell, sentralt beliggende, fine rene rom og rolig omgivelser. Frokosten helt fantastisk, veldig serviceminded ansatte og kjempebra utvalg og koselig atmosfære . Barna var også kjempefornøyd ! Skal vi tilbake til Stavanger kommer vi definitivt hit:-)

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, C223BEmariae

Hei "C223BEmariae"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Da vi vet at en god frokost er en god start på dagen har vi arbeidet mye med vårt frokostprodukt den siste tiden.

Sommeren er godt i gang, antall vaksinerte øker stadig og vi kan endelig begynne å se fram mot en litt mer normal hverdag. Pandemien er dessverre fortsatt ikke over og det er fortsatt en del smitte rundt om i landet. Vi på Thon Hotel Maritim følger selvfølgelig alle de råd FHI og lokale myndigheter gir, der vi bla. har endret alle våre renholdsrutiner, gjort store endringer i vår konferanseavdeling, redusert tilgang til vårt trimrom og ommøblert i lobby og restaurant. Vi får glede oss over at vi for hver dag som går er en dag nærmere normale tilstander igjen.

Jeg benytter også anledningen til å ønske deg en hyggelig sommer og håper å se dere igjen neste gang turen legges til Stavanger.

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en super hotellopplevelse på Thon Maritim! Her har man alt man tenke seg. Variert og veldig god frokostbuffet, gode senger, treningsrom og sentral beliggenhet. Supert med Chromecast og at vi fikk påfyll av kaffe av de ansatte

Romtips: Parkeringen er 4 minutter gangavstand fra hotellet. God kapasitet.
Takk, iblackfield

Hei "Irene S"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Fornøyde gjester viser at vi lykkes i mye av det vi gjør. Jeg satte pris på din kommentar rundt beliggenhet og frokost og vi har endelig fått åpnet vårt trimrom igjen - noe våre gjester setter pris på. Alle våre rom har Crome-cast - noe vi ser blir hyppig brukt av våre gjester.

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Nok en gang et hyggelig besøk. Meget hyggelig personal, fine rom.
Hotellet ligger sentralt plassert, men ingen sjenerende støy.
Kun bodd på hotellet i forbindelse med arbeid, men kan absolutt anbefales

Takk, JensNN
Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei "JensNN"

Takk for at du igjen valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Takk for positive kommentar på rom, beliggenhet og service. Fornøyde gjester som besøker oss igjen og igjen viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte suite, faktisk ikke så dyr så vi var litt usikre på hvor stor og velholdt den kunne være.
Absolutt ingen grunn til bekymring. Suiten var stor, ren, rimelig nyoppusset og stilig. Langt mere enn vi kunne forestilt oss. Frokosten var i særklasse, her manglet ingen ting.

Bestill og kos dere :)

Takk, 396lisev

Hei "396lisev"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Takk for positive kommentar på rom og renhold. Da vi vet at en god frokost er en god start på dagen har vi arbeidet mye med vårt frokostprodukt den siste tiden. Det var veldig hyggelig å lese at dere satte pris på denne. Fornøyde gjester er vår suksessfaktor der slike tilbakemeldinger viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Jeg benytter også anledningen til å ønske deg en fortsatt hyggelig sommer og håper å se dere igjen neste gang turen legges til Stavanger.