Destinia.com
FindHotel
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Meget god service fra frokost til kveld.
Frokost med ett utvalg som jeg ikke har sett før, med betjening som stod på for at vi skulle ha topp service.
Resepsjonistene var alltid blide, og man ble alltid spurt om mann hadde det man trengte. Rent og pent.
Stor anbefaling om dette hotellet.

Takk, ErikG1068
Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Hei "ErikG1068"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Da vi vet at en god frokost er viktig for en vellykket dag har vi arbeidet mye med vårt frokostprodukt den siste tiden. Det var veldig hyggelig å lese at du satte pris på denne. Fornøyde gjester er vår suksessfaktor og slike tilbakemeldinger viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Selv om sommeren dessverre går mot slutten ser vi heldigvis at antall vaksinerte stadig øker og vi kan endelig begynne å se fram mot en litt mer normal hverdag. Dersom alt går etter planen kan vi kanskje begynne å leve tilnærmet normalt igjen ila høsten. Tross dette ser vi likevel at pandemien ikke er over og det er fortsatt en del smitte rundt om i landet. Vi på Thon Hotel Maritim følger selvfølgelig fortsatt de råd FHI og lokale myndigheter gir, der vi bla. har endret alle våre renholdsrutiner, gjort store endringer i vår konferanseavdeling, redusert tilgang til vårt trimrom og ommøblert i lobby og restaurant. Vi får glede oss over at vi for hver dag som går er en dag nærmere normale tilstander igjen.

Igjen, takk for en hyggelig tilbakemelding - hold avstand og ta godt vare på deg selv og dine.

Jeg benytter også anledningen til å ønske deg en hyggelig dag og håper å se dere igjen neste gang turen legges til Stavanger.

Anmeldt 7. august 2021

Stille og rolig oase sentralt i Stavanger sentrum. Blide og hjelpsomme personale i alle funksjoner som jeg var i kontakt med. Legendarisk frokost!! Fantastisk seng, bad med alt inkl. et godt belyst speil, til og med strykebrett og -jern (godt gjemt) på rommet, hvis det skulle være behov for det. Mulighet for åpent vindu samt lystette gardiner. Så bra!!

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, LynnF49Norge
Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei "LynnF49Norge"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Da vi vet at en god frokost er en god start på dagen har vi arbeidet mye med vårt frokostprodukt den siste tiden.
Det var veldig hyggelig å lese at dere satte pris på denne. Også veldig hyggelig å lese din kommentar rundt både beliggenhet, rom og service. Fornøyde gjester er vår suksessfaktor der slike tilbakemeldinger viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

En fantastisk sommer nærmer seg slutten, antall vaksinerte øker stadig og vi kan etter hvert begynne å se fram mot en litt mer normal hverdag. Pandemien er dessverre fortsatt ikke over og det er en del smitte rundt om i landet. Vi på Thon Hotel Maritim følger selvfølgelig fortsatt alle de råd FHI og lokale myndigheter gir, der vi bla. har endret alle våre renholdsrutiner, gjort store endringer i vår konferanseavdeling, redusert tilgang til vårt trimrom og ommøblert i lobby og restaurant. Vi får glede oss over at vi for hver dag som går er en dag nærmere helt normale tilstander igjen.

Anmeldt 4. august 2021

I Stavanger, så bodde vi på dette hotellet. Ganske sentralt og kort vei til parken. Vi fikk rom ved siden av hverandre i 3. etasje, som er på bakkenivå på hotellets bakside. (Neste gang vil jeg enten velge rom i 2 etasje eller høyere opp) Vi hadde et veldig fint opphold og frokosten her er en av Norges beste! Veldig mye godt utvalg og betjeningen sørger for at du får et bord. Her kan man også spille shuffleboard. Booker hotellet igjen neste gang vi kommer!

Takk, AST81
Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Hei "AST81"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. En god start på dagen er en god frokost. Det var hyggelig å lese at du satte pris på denne. Fornøyde gjester viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Vi lever fortsatt i en veldig usikker tid, men antall vaksinerte øker heldigvis stadig og vi kan endelig begynne å se fram mot en litt mer normal hverdag. Pandemien er likevel ikke over og det er fortsatt en del smitte rundt om i landet. Vi på Thon Hotel Maritim følger alle de råd FHI og lokale myndigheter gir, der vi bla. har endret alle våre renholdsrutiner, gjort store endringer i vår konferanseavdeling, redusert tilgang til vårt trimrom og ommøblert i lobby og restaurant. Vi får glede oss over at vi for hver dag som går er en dag nærmere normale tilstander igjen.

Jeg benytter også anledningen til å ønske deg en fortsatt hyggelig sommer og håper å se dere igjen også neste gang turen legges til Stavanger.

Anmeldt 4. august 2021

Flott hotell, sentralt beliggende, fine rene rom og rolig omgivelser. Frokosten helt fantastisk, veldig serviceminded ansatte og kjempebra utvalg og koselig atmosfære . Barna var også kjempefornøyd ! Skal vi tilbake til Stavanger kommer vi definitivt hit:-)

Takk, C223BEmariae

Hei "C223BEmariae"

Det var veldig hyggelig å lese at dere satte pris på denne. Fornøyde gjester er vår suksessfaktor der slike tilbakemeldinger viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Sommeren er godt i gang, antall vaksinerte øker stadig og vi kan endelig begynne å se fram mot en litt mer normal hverdag. Pandemien er dessverre fortsatt ikke over og det er fortsatt en del smitte rundt om i landet. Vi på Thon Hotel Maritim følger selvfølgelig alle de råd FHI og lokale myndigheter gir, der vi bla. har endret alle våre renholdsrutiner, gjort store endringer i vår konferanseavdeling, redusert tilgang til vårt trimrom og ommøblert i lobby og restaurant. Vi får glede oss over at vi for hver dag som går er en dag nærmere normale tilstander igjen.

Jeg benytter også anledningen til å ønske deg en hyggelig sommer og håper å se dere igjen neste gang turen legges til Stavanger.

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en super hotellopplevelse på Thon Maritim! Her har man alt man tenke seg. Variert og veldig god frokostbuffet, gode senger, treningsrom og sentral beliggenhet. Supert med Chromecast og at vi fikk påfyll av kaffe av de ansatte

Romtips: Parkeringen er 4 minutter gangavstand fra hotellet. God kapasitet.
Takk, iblackfield

Hei "Irene S"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Fornøyde gjester viser at vi lykkes i mye av det vi gjør. Jeg satte pris på din kommentar rundt beliggenhet og frokost og vi har endelig fått åpnet vårt trimrom igjen - noe våre gjester setter pris på. Alle våre rom har Crome-cast - noe vi ser blir hyppig brukt av våre gjester.