Booking.comUSD 158
TripadvisorUSD 158
Agoda.comUSD 168
Anmeldt 5. september 2021

ligger midt i Stavanger sentrum. rene rom ,svært god service. Frokosten er helt fenomenal her kommer personalet rundt å fyller på kaffe til deg
Dette Hotellet er verdt ent besøk og kan anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, frodej544
Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2021

Hei "frodej544"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Da vi vet at en god frokost er viktig for en vellykket dag har vi arbeidet mye med vårt frokostprodukt den siste tiden. Det var veldig hyggelig å lese at du satte pris på denne. Takk også for hyggelige kommentarer på by, beliggenhet, rom og - ikke minst - service. Fornøyde gjester er vår suksessfaktor og slike tilbakemeldinger viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Vi går mot høst og forhåpentligvis en mer normal hverdag etter hvert. Tross dette ser vi likevel at pandemien ikke er over, smittetallene er høye i enkelte områder og gjenåpningen ble dessverre utsatt. Vi på Thon Hotel Maritim følger selvfølgelig fortsatt de råd FHI og lokale myndigheter gir, der vi bla. har endret alle våre renholdsrutiner, gjort endringer i vår konferanseavdeling, redusert tilgang til vårt trimrom og ommøblert i lobby og restaurant. Tross noen mørke skyer får vi likevel glede oss over at vi for hver dag som går er en dag nærmere normale tilstander igjen.

Igjen, takk for en hyggelig tilbakemelding - hold avstand og ta godt vare på deg selv og dine.

Jeg benytter også anledningen til å ønske deg en hyggelig dag og håper å se dere igjen neste gang turen legges til Stavanger.

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Fine rom, god frokost! Hyggelig betjening.
Hotell med god atmosfære!
Fin beliggenhet ved Breiavatnet i Stavanger. Kommer helt sikkert tilbake ved en senere anledning. Thon Hotell kjeden kan drive hotell.

Takk, 672livl
Stein Rosbach, General Manager på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Hei "672livl"

Takk for at du valgte å besøke Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Ekstra hyggelig er det når vi også får besøk av tidligere kolleger i Olav Thon Gruppen. Fornøyde gjester er vår suksessfaktor og slike tilbakemeldinger viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Vi går mot høst, vi ser heldigvis at antall vaksinerte stadig øker og vi kan endelig begynne å se fram mot en litt mer normal hverdag. Dersom alt går etter planen kan vi kanskje begynne å leve tilnærmet normalt igjen om ikke så lenge. Tross dette ser vi likevel at pandemien ikke er over og det er fortsatt en del smitte rundt om i landet. Vi på Thon Hotel Maritim følger selvfølgelig fortsatt de råd FHI og lokale myndigheter gir, der vi bla. har endret alle våre renholdsrutiner, gjort store endringer i vår konferanseavdeling, redusert tilgang til vårt trimrom og ommøblert i lobby og restaurant. Vi får glede oss over at vi for hver dag som går er en dag nærmere normale tilstander igjen.

Jeg benytter også anledningen til å ønske deg en hyggelig dag og håper å se deg igjen neste gang turen legges til Stavanger.

Anmeldt 26. august 2021

Jeg var i Stavanger for mitt første besøk fra 18. til 21. august. Hotellet er fantastisk. Flott rom i toppetasjen med flott utsikt. Veldig hyggelig personale, alltid nyttig. Frokosten på hotellet er fantastisk. Totalt sett: sterkt anbefalt!

Takk, DietmarA235

Hei "DietmarA235"

Takk for at du endelig valgte å besøke Stavanger og Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. Da vi vet at en god frokost er viktig for en vellykket dag har vi arbeidet mye med vårt frokostprodukt den siste tiden. Det var veldig hyggelig å lese at du satte pris på denne. Takk også for hyggelige kommentarer på by, beliggenhet, rom og - ikke minst - service. Fornøyde gjester er vår suksessfaktor og slike tilbakemeldinger viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Bodde på dette hotellet i 3 netter.Veldig greit hotell med super beliggenhet. Vi hadde eit fint rom i sjette etasje, med utsikt over Breiavatnet.
Fantastisk frokost, noe som går igjen på Thon hotellene.
Veldig hyggelig personale i alle ledd. Det eneste vi hadde å klage på var at fjernsynet ikke virket. Det vil si det virket innimellom, men masse styr for å få det på. 2 av værelsespikene prøvde å få det på men måtte gi opp. Vi spurte i resepsjonen om det var noe vi gjorde feil, men det var det altså ikke.
Men alt i alt var vi meget fornøyd med oppholdet, og anbefaler det til andre.

1  Takk, Elisabeth19050245
Stein Rosbach, Daglig leder på Thon Hotel Maritim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Hei "Culture32315471879"

Takk for at du valgte Thon Hotel Maritim og takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i etterkant av ditt besøk. En god start på dagen er en god frokost. Det var hyggelig å lese at du satte pris på denne. Fornøyde gjester viser at vi lykkes i mye av det vi gjør.

En fungerende TV er viktig for et hyggelig opphold. Alle våre hotellrom har smart-TV med CromeCast og beklager at dere hadde utfordringer med å få det til å fungere.

Vi lever fortsatt i en veldig usikker tid, men antall vaksinerte øker heldigvis stadig og vi kan endelig begynne å se fram mot en litt mer normal hverdag. Pandemien er likevel ikke over og det er fortsatt en del smitte rundt om i landet. Vi på Thon Hotel Maritim følger alle de råd FHI og lokale myndigheter gir, der vi bla. har endret alle våre renholdsrutiner, gjort store endringer i vår konferanseavdeling, redusert tilgang til vårt trimrom og ommøblert i lobby og restaurant. Vi får glede oss over at vi for hver dag som går er en dag nærmere normale tilstander igjen.

Jeg benytter også anledningen til å ønske deg en fin dag og håper å se dere igjen også neste gang turen legges til Stavanger.

Anmeldt 17. august 2021

Perfekt beliggenhet i en by som byr på det meste men samtidig er en intim by. Hotellet tilbyr herlig frokost med kontinuerlig påfyll, meget serviceminded personell overalt, rent og pent og hotellrom som var over vår forventing og som vil bli vårt stamhotell i årene som kommer.

Romtips: Rom 708 er vindunderlig.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
2  Takk, MagnarS2

Hei "MagnarS2"

Selv om sommeren dessverre går mot slutten ser vi heldigvis at antall vaksinerte stadig øker og vi kan endelig begynne å se fram mot en litt mer normal hverdag. Dersom alt går etter planen kan vi kanskje begynne å leve tilnærmet normalt igjen ila høsten. Tross dette ser vi likevel at pandemien ikke er over og det er fortsatt en del smitte rundt om i landet. Vi på Thon Hotel Maritim følger selvfølgelig fortsatt de råd FHI og lokale myndigheter gir, der vi bla. har endret alle våre renholdsrutiner, gjort store endringer i vår konferanseavdeling, redusert tilgang til vårt trimrom og ommøblert i lobby og restaurant. Vi får glede oss over at vi for hver dag som går er en dag nærmere normale tilstander igjen.