“Utrolig god pizza”

Sirkus Renaa Lagårdsveien
Vurdert som nr. 171 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 14. juli 2021

Pizzaen var ypperlig. Kjøpte også med meg et deilig brød og en nydelig kake til å ha hjemme. Koselig sted.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Frida E

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Interiørmessig en fin plass. Men med cøliaki var det svært lite utvalg. Servitøren viste lite om glutenfri mat, og jeg måtte delvis forklare det selv ut fra hva kokken fortalte henne at var tilgjengelig. Valget var enten salat eller bruschetta. Jeg ble servert en frossen bruschetta, og endte med å bare spise fyllet. Gikk derfra sulten.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Teaglutenfree
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Mannen min var der for å spise pizza da det pga Covidforskrift ikke var lov med alkoholservering. Siden vi ikke fikk oss en «ordentlig» øl bestemte vi oss for å rett og slett drikke vann til maten.

Servitøren ble nesten aggressiv.. «Vann?!», nærmest ropte hun ut. «Nei!», sa hun.. og nærmest klasket drikkemenyen med alkoholfri drikke i bordet. Hun begynte å peke og liste opp hva de hadde å tilby.. «Vi har IPA, Saft fra Safterier».. vi ble så perplekse at vi bestilte hver vår alkoholfrie IPA som vi ikke likte. Noe vi visste på forhånd! Men vi følte vi var nødt..

Etterpå ble jeg så forbannet at jeg sendte en mail til Sirkus Renaa om dette. Jeg var så sint at jeg vurderte å komme tilbake for å kreve pengene tilbake for 2 IPA. Jeg fikk aldri svar på mailen. Vi kommer IKKE tilbake!

Pizzaen var god, men man kan få like god pizza andre plasser!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, elim968
Anmeldt 7. mai 2021 via mobile enheter

Spiste lunsj med venner i dag. Bestilte Bibimbap salat da de var utsolgt på Pokebowl kl 11:30(!).
Stod der skulle være biff, osv. osv. «Biffen» var ca 1 ss med kjøttdeig.... Dette er for dårlig til
kr 150,-.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Caycarol
Anmeldt 3. mai 2021

Stort og koselige lokaler med kult interiør. Det var gode pizzaer og deilige kaker som vi fikk servert. Kan anbefale Frøyas favoritt! Vi kommer nok igjen!

Dato for besøk: april 2021
Takk, Madsen00

Reisende som så på Sirkus Renaa Lagårdsveien, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sirkus Renaa Lagårdsveien? Del dine erfaringer!