“Elendig service”

Sirkus Renaa Lagårdsveien
Vurdert som nr. 176 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi kan ikke si noe om maten, den er sikkert like god i dag som sidt bevar her, men servicen var noe av det dårligste jeg har opplevd. Det er forståelig at det av og til er travelt slik at en må vente på å få hjelp, og bli vist til et bord. Men i dag var de 6 stykket som «jobbet» det vil di fot oss så det ut som to jobbet og to stod og diskuterte, mens de to som lager pizza forsøkte å få de andre til å forstå at vi ventet. Når serveringspersonalet bevisst så vekk og ned, isteden for å signalisere til oss at de hadde sett oss og at vi snart ville få hjelp, gikk vi. Så i dag kan vi ikke si noe om maten, men jeg tror den er bedre en den frossenpizzaen som vi endte med.

2  Takk, Voyager53145215695

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Familie på 8 stk nøt en matbit etter å ha besøkt Fangene på fortet i etasjen under. Alle var fornøyde og betjeningen var veldig hyggelig. Trivelige lokaler, kommer gjerne igjen

Takk, Excursion53189505445
Anmeldt 14. juli 2021

Pizzaen var ypperlig. Kjøpte også med meg et deilig brød og en nydelig kake til å ha hjemme. Koselig sted.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Frida E
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Interiørmessig en fin plass. Men med cøliaki var det svært lite utvalg. Servitøren viste lite om glutenfri mat, og jeg måtte delvis forklare det selv ut fra hva kokken fortalte henne at var tilgjengelig. Valget var enten salat eller bruschetta. Jeg ble servert en frossen bruschetta, og endte med å bare spise fyllet. Gikk derfra sulten.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Teaglutenfree
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Mannen min var der for å spise pizza da det pga Covidforskrift ikke var lov med alkoholservering. Siden vi ikke fikk oss en «ordentlig» øl bestemte vi oss for å rett og slett drikke vann til maten.

Servitøren ble nesten aggressiv.. «Vann?!», nærmest ropte hun ut. «Nei!», sa hun.. og nærmest klasket drikkemenyen med alkoholfri drikke i bordet. Hun begynte å peke og liste opp hva de hadde å tilby.. «Vi har IPA, Saft fra Safterier».. vi ble så perplekse at vi bestilte hver vår alkoholfrie IPA som vi ikke likte. Noe vi visste på forhånd! Men vi følte vi var nødt..

Etterpå ble jeg så forbannet at jeg sendte en mail til Sirkus Renaa om dette. Jeg var så sint at jeg vurderte å komme tilbake for å kreve pengene tilbake for 2 IPA. Jeg fikk aldri svar på mailen. Vi kommer IKKE tilbake!

Pizzaen var god, men man kan få like god pizza andre plasser!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, elim968

Reisende som så på Sirkus Renaa Lagårdsveien, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sirkus Renaa Lagårdsveien? Del dine erfaringer!