“God opplevelse ”

Kjøkken: Fransk, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Her er det nødvendig å reservere bord ved juletider. Ble tatt godt i mot og informert bra om hva den satte menyen besto av. Vi valgte retter utifra menyen, lutefisk, pinnekjøtt og hjort. Alle rettene smakte veldig godt . Betjeningen var akkurat passe innom for å sjekke om alt var som det skulle være. Kommer garantert tilbake igjen.

Takk, bentej2014

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Godt og trygt sted. Prisen står i relasjon til kvalitet og mengde. Hyggelig informativ betjening . Rask servering og veldig bra mat. God atmosfære og sentralt . Anbefales

Takk, 445Hellas
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Vi fortalte at vi ikke var så sultne og fikk anbefalt å dele en hovedrett. Valget falt på svinenakke med grønnsaker. Ble anbefalt en grei rødvin glass som forøvrig passet ypperlig til maten. Pass på å komme tidlig slik at man kan sitte langs vinduet der det er lyst og trivelig. Meget god service og hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Mortenpost
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Bevaremegvel skuffer aldri. Har spist her en del ganger og blir alltid fornøyd. Denne gangen også. Maten er veldig bra, servicen like så. Så mener jeg at de alltid klarer og trylle frem hyggelige priser også. Kan trygt velge kveldens 3 retter. Strålende enkelt og greit!!! Takk for en hyggelig kveld.

1  Takk, snadder
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk opplevelse på vår store dag! Vi var 17 personer som hadde en svært velsmakende 4 retters meny, komponert av oss, i samarbeid med kokkene. Vinpakken som ble servert passet også perfekt til maten.
Mat, service og selskapslokalet i underetasjen, var akkurat slik vi håpet dagen skulle være, sinnsykt bra!
Anbefales på det varmeste, og dette blir derfor toppscore fra oss!

Takk, sigvem2014

Reisende som så på Bevaremegvel Bar & Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Bevaremegvel Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!