“Helt grei mat ”

Kjøkken: Fransk, Norsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Helt grei mat og veldig god service. Maten var ok men ikke mer enn så. Inntryket er at man fortsatt lever på gml menyer og ikke har utviklet seg. Servicen var veldig bra derimot og kunnig om viner med mera.

Takk, Go57221618264

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Topp opplevelse fra vi kom til siste slutt... Nydelig mat, tipp topp service og en super opplevelse. Vi fikk, som tilreisende, restauranten anbefalt av lokalt kjente. Dette overgikk alle forventninger. Vi spiste dagens treretters. Alt var laget til "perfection", breiflabben var helt perfekt tilberedt og absolutt alt smakte helt fortreffelig. Vi kommer svært gjerne tilbake, og kan trygt anbefale restauranten videre.

Takk, linda_floettkjaer
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Vi spiste tre retters og det var nydelige smaker på alt. Viner som servitør anbefalte passet utmerket til maten. Positive og service innstilte ansatte gjorde kvelden ekstra hyggelig for oss, anbefaler stedet.

Takk, Eva M
Anmeldt 21. desember 2020 via mobile enheter

Vi var to par som besøkte restauranten i desember 20 og vi hadde en helt topp restaurant opplevelse. Alle var fornøyd med både mat, drikke og service. Selv hadde jeg pinnekjøtt med råvarer fra Idsøe og det var nydelig julemat. Jeg var likevel litt misunnelig når jeg så hjorteretten som to av de andre hadde bestilt. Det så veldig bra ut og smakte visst helt fortreffelig :) Kveite retten ble også bestilt og også den fikk topp score. Hyggelig service som alltid.

Dato for besøk: desember 2020
3  Takk, Norw50
Anmeldt 9. desember 2020 via mobile enheter

Vil du ha et godt måltid er dette plassen. Vi hadde hjort med nydelig rødvinssaus. Til dessert hadde vi karamellpudding. Den er god dersom du liker noe veeeeeldig søtt. Vi kommer definitivt tilbake!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, IngerHeleneD

Reisende som så på Bevaremegvel Bar & Restaurant, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Bevaremegvel Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!