• Frokost inkludert
Scandic Stavanger City(Stavanger)(Mye for pengene!)
ScandicHotels.com
Orbitz.com
  • Frokost inkludert
Stavanger Vandrerhjem St.Svithun(Stavanger)(Mye for pengene!)
Agoda.com
Clarion Hotel Stavanger(Stavanger)
  • Restaurant
Clarion Hotel Energy(Stavanger)
TripAdvisor
Anmeldt 18. desember 2017

• Opphold: desember 2017, reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ulrika L, Manager på Scandic Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2017

Anmeldt 8. desember 2017

• Opphold: desember 2017, reiste alene

Anmeldt 28. november 2017

Et helt greit hotell med hyggelig betjening. Små rom. God frokost med flott utsikt. Et lite minus var at når vi kom tilbake til hotellet etter en lang dag i Stavanger sentrum var fortsatt ikke rommet vårt ryddet og rengjort. Det var litt skuffende. Ellers hadde vi ei hyggelig helg.

• Opphold: november 2017, reiste som et par
1  Takk, aashild167
Ulrika L, Manager på Scandic Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2017

Hilsen fra Scandic Forum!
Takk før att ni tog er tid att fylla i feedback här på Tripadvisor.
Fint att høra att ni hade en fin helg här i Stavangers høyeste byggnad.
Hoppas ni kommer tillbaka nästa gång och då ska vi se till att ert rum är klart i god tid.
Ønskar er en fin december månad!

Hilsen
Team Scandic Forum

Anmeldt 27. november 2017

• Opphold: november 2017, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ulrika L, General Manager på Scandic Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2017

Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Vi har bodd på hotellet her en rekke ganger. Nå begynner det å bli nok. Da vi ankom på fredag kveld skulle vi opp i restauranten og spise. Selvfølgelig var den stengt pga lukket arrangement. Men ble tilbudt en litt kjip Taco-buffet til 210kr.
Rommene er slitne med alt for lite belysning, for mye møbler, skitne og med en dusj som vannet renner ut døren av badet når du bruker. Det var umulig å skjønne hvordan man skulle justere varmen på rommet. På lørdagen skulle vi prøve igjen i restauranten, men nok en gang var den stengt pga lukket arrangement. Her var det julebord. Musikken fra restauranten i 21. etg. hørtes godt ned i 16. etg. der vi bodde. Siden vi var her i regi av et idrettsarrangement håpet vi at hotellet skulle være rolig, men støyen varte til langt på natt. Frokosten er grei nok, men alt for trang spisesal. Jeg ble bedt om å gå med en gang jeg hadde spist ferdig for det var fler som ville ha bordet mitt. Det vsr alltid tomt for det jeg skulle spise/drikke og hele tiden var det en støyende julemusikk som ble spilt på et alt for dårlig stereoanlegg.
En siste ting er heisene. Det er alltid lang ventetid på heisene som er ufattelig treige. Det er heller ingen service-heis, så en av de to heisene er nesten alltid opptatte.
Det ene positive med hotellet er at det er rimelig.

Opphold: november 2017, reiste med venner
Takk, Simon H
Ulrika L, Manager på Scandic Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2017

Hej Simon

Først av allt må jag säga att det var trist att läsa att du endast gav oss en stjärna. Vi jobbar hela tiden før att ge god service och fina gjestupplevelse, beklagar att vi inte nådde upp till dina førväntningar.
Det stämmer att vi hade två julbord denna helg uppe i vår restaurang på toppen, men vi hade då ett annat mattillbud till er andra gjester på vår 2 etj- dessutom fanns det møjlighet att få serverat pizza på rummet.
Hotellet är 17 år och vi har på børjat renovering av våra rum, spør gärna efter ett nyare rum nästa gång. Jag kan också berätta att det finns planer om att fortsätta renovering, både av rum , restaurang och fellesarialer.
Vi ønskar vara ett hotell før alla - och jobbar hela tiden før att skapa en god upplevelse. Hoppas du vill ge oss en ny chans.
Ønskar dig en fin december månad!

Hilsen
Team Forum