Trip.com
Anmeldt 5. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ulrika L, Manager på Scandic Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Anmeldt 5. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ulrika L, General Manager på Scandic Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Anmeldt 29. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018

Anmeldt 19. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ulrika L, General Manager på Scandic Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Anmeldt 12. september 2018

Koselig rom og en veldig god frokost med en praktfull utsikt i fra 21etg. Blid og hyggelig betjening i spisesalen som kom å fylte på kaffe ved bordet.Blide og trivelige damer i resepsjonen, hyggelig og serviceinnstilt bemanning.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Kristin M
Ulrika L, General Manager på Scandic Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Hej Kristin

Tusen takk før 4 stjärnor och trevlig feedback! Vi hoppas du kommer på besøk snart igen!

Med Vennlig Hilsen
Team Scandic Forum