NorthStar02562637008
5,0 av 5 boblerRenslighet
4,0 av 5 boblerService
2,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ulrika L, ManagerThon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. des. 2018
Først av allt- tusen takk før att du tog dig tid att fylla i feedback om er vistelse hos oss! Jag beklagar att høra om soffan- så ska det absolut inte vara och det tar vi tag i på en gång.
Har inte fått klagomål om Tv program och att det ska vara ett problem att logga sig upp tidigare - tvärtom har vi fått feedback om att man är väldigt førnøyd med vår nya Tv løsning.
När det gäller parkering så är det tyvärr inte vår egen parkeringplats men jag vet med mig att vi kan erbjuda ett väldigt bra pris jämført med andra parkeringplatser i kommunen.
Hoppas ni vill komma tillbaka till oss igen!
Ønskar dig en fin december månad!

HIlsen
Se flere hoteller i Stavanger
Anmeldt 5. november 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ulrika L, Manager på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Anmeldt 5. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ulrika L, General Manager på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Anmeldt 29. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018

Anmeldt 19. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Ulrika L, General Manager på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Anmeldt 12. september 2018

Koselig rom og en veldig god frokost med en praktfull utsikt i fra 21etg. Blid og hyggelig betjening i spisesalen som kom å fylte på kaffe ved bordet.Blide og trivelige damer i resepsjonen, hyggelig og serviceinnstilt bemanning.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Kristin M
Ulrika L, General Manager på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Hej Kristin

Tusen takk før 4 stjärnor och trevlig feedback! Vi hoppas du kommer på besøk snart igen!

Med Vennlig Hilsen
Team Scandic Forum