Expedia.comUSD 151
EtripUSD 151
Anmeldt 7. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ulrika L, Manager på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Anmeldt 14. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ulrika l, Manager på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Anmeldt 19. november 2018

God service, nydelig hotell, spennede for barna (og voksne) med vindusheis, kjempe flott frokostbuffet. Stilig rom, rent og fint. Men må si meg skuffet av sovesofaen, vi var en familie på 5, hvor minstemann sov sammen med en voksen. Sovesofaen var forferdelig, humpete og lite stabil. Ble også skuffet over tv valgene. Vi kom sent og tenkte vi skulle kose oss med en film på tven før sengetid for de minste. Fra tidligere erfaring med hoteller så går det an å leie film. Det gikk jo ikke, vi hadde ikke kompatible telefoner til å speile fra vår telefon til tven heller. Treningsrommet var flott, men det lå ikke i 4etg som det sto i brosjyren, det var i 2.etg. Og parkeringen var litt dyr for en natt. Pluss på 100,- på reiseregningen.

Takk, NorthStar02562637008
Ulrika L, Manager på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Først av allt- tusen takk før att du tog dig tid att fylla i feedback om er vistelse hos oss! Jag beklagar att høra om soffan- så ska det absolut inte vara och det tar vi tag i på en gång.
Har inte fått klagomål om Tv program och att det ska vara ett problem att logga sig upp tidigare - tvärtom har vi fått feedback om att man är väldigt førnøyd med vår nya Tv løsning.
När det gäller parkering så är det tyvärr inte vår egen parkeringplats men jag vet med mig att vi kan erbjuda ett väldigt bra pris jämført med andra parkeringplatser i kommunen.
Hoppas ni vill komma tillbaka till oss igen!
Ønskar dig en fin december månad!

HIlsen
Team Scandic Forum

Anmeldt 5. november 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ulrika L, Manager på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Anmeldt 5. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Ulrika L, General Manager på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018