Booking.comUSD 125
Orbitz.comUSD 125
Anmeldt 16. september 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Lars Strøm, Daglig leder på Stavanger Forum Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2020

Anmeldt 3. februar 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Lars_Stroem, Daglig leder på Stavanger Forum Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Anmeldt 3. februar 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Sov en natt her i.f.m jobb, hyggelig folk i resepsjonen både kveld og morgen. fikk rom i 16 etg med flott utsikt utover stavanger by. rommet hadde en stor god seng, tv og kjøleskap. badet bar preg av å blitt brukt men var rent noe jeg setter høyere enn selve standarden ellers.. jeg likte parkeringshuset rett på siden av hotellet. tror parkeringen kan dekkes av hotellet.. spør i resepsjonen før du ank..

1  Takk, tunneltrollet
Lars_Stroem, General Manager på Stavanger Forum Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2020

Hei tunneltrollet,
tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Flott å se at du satt pris på oppholdet ditt her hos oss på Scandic Forum.
Som du sier så ligger P-Forum rett ved siden av hotellet. Parkeringsanlegget er kommunalt, så hotellet dekker dessverre ikke kostnaden, men dersom du oppsøker resepsjonen i forkant av parkeringen så kan du kjøpe en rabattert billett.
Tusen takk for besøket, og hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning.

Hilsen Lars

Anmeldt 30. januar 2020