FindHotelUSD 121
eDreamsUSD 122
Agoda.comUSD 121
StayForLong
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet hvis en ikke er avhengig av å bo i sentrum, kort vei til alt. Rommene er enkle og litt lite plass til bagasje etc.
Rengjøring fremstår veldig bra.
Veldig hyggelig betjening.
Frokosten er buffet men tilpasset Corona på en veldig bra måte. Kunne hatt lyst brød men veldig gode varmretter.
Utsikten fra frokostsalen er fantastisk.

Dato for oppholdet: september 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, finnt349
Lars Strøm, General Manager på Stavanger Forum Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2020

Hei finnt349,
tusen takk for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer etter oppholdet ditt her hos oss på Scandic Forum. Jeg er veldig glad for at du oppfattet renholdet som bra. Vi følger en rekke ulike ekstra renholdsrutiner som innebærer desinfisering av alle kritiske kontaktflater. Både på hotellrommet, men også i alle fellesarealer.
Godt å se at du koste deg med frokost i toppetasjen på Stavangers høyeste bygning.

Takk for besøket, og hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Hilsen Lars - hotelldirektør

Anmeldt 16. september 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Lars Strøm, Daglig leder på Stavanger Forum Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2020

Anmeldt 3. februar 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Lars_Stroem, Daglig leder på Stavanger Forum Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Anmeldt 3. februar 2020

Dato for oppholdet: januar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Sov en natt her i.f.m jobb, hyggelig folk i resepsjonen både kveld og morgen. fikk rom i 16 etg med flott utsikt utover stavanger by. rommet hadde en stor god seng, tv og kjøleskap. badet bar preg av å blitt brukt men var rent noe jeg setter høyere enn selve standarden ellers.. jeg likte parkeringshuset rett på siden av hotellet. tror parkeringen kan dekkes av hotellet.. spør i resepsjonen før du ank..

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, tunneltrollet
Lars_Stroem, General Manager på Stavanger Forum Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2020

Hei tunneltrollet,
tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Flott å se at du satt pris på oppholdet ditt her hos oss på Scandic Forum.
Som du sier så ligger P-Forum rett ved siden av hotellet. Parkeringsanlegget er kommunalt, så hotellet dekker dessverre ikke kostnaden, men dersom du oppsøker resepsjonen i forkant av parkeringen så kan du kjøpe en rabattert billett.
Tusen takk for besøket, og hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning.

Hilsen Lars