Gratis avbestilling frem til 18.12.21
Gratis avbestilling frem til 18.12.21
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 6. oktober 2020

Hotellet har en spesiell arkitektur, en oval form. Dette, sammen med flott utsikt fra frokost i 21. etasje gjør det hele til en nydelig opplevelse. Pulsen senker seg når den deilige frokosten inntas, og interiør, utsikt, hyggelig personale og behagelig bakrunnsmusikk gir den perfekte start på dagen. Slik man ønsker å ha det på ferie!!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, charlottesj2020
Lars Strøm, General Manager på Stavanger Forum Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2020

Hei charlottesj2020,
tusen takk for en herlig tilbakemelding. Skulle neste tro at det var en betalt reklame for hotellet. Jeg er veldig glad for å lese at du koste deg med deilig frokost i toppetasjen, og fikk anledning til å senke skuldrene og bare kose deg.

Tusen takk for besøket, og hjertelig velkommen tilbake til ny deilig utsikt og frokost.

Hilsen Lars - hotelldirektør

Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet hvis en ikke er avhengig av å bo i sentrum, kort vei til alt. Rommene er enkle og litt lite plass til bagasje etc.
Rengjøring fremstår veldig bra.
Veldig hyggelig betjening.
Frokosten er buffet men tilpasset Corona på en veldig bra måte. Kunne hatt lyst brød men veldig gode varmretter.
Utsikten fra frokostsalen er fantastisk.

Dato for oppholdet: september 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, finnt349
Lars Strøm, General Manager på Stavanger Forum Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2020

Hei finnt349,
tusen takk for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer etter oppholdet ditt her hos oss på Scandic Forum. Jeg er veldig glad for at du oppfattet renholdet som bra. Vi følger en rekke ulike ekstra renholdsrutiner som innebærer desinfisering av alle kritiske kontaktflater. Både på hotellrommet, men også i alle fellesarealer.
Godt å se at du koste deg med frokost i toppetasjen på Stavangers høyeste bygning.

Takk for besøket, og hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Hilsen Lars - hotelldirektør

Anmeldt 16. september 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Lars Strøm, Daglig leder på Stavanger Forum Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2020

Anmeldt 3. februar 2020

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Lars_Stroem, Daglig leder på Stavanger Forum Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Anmeldt 3. februar 2020

Dato for oppholdet: januar 2020