Trip.com
Anmeldt 19. juli 2021

Bra standard og flott utikt om du kommer litt opp i etasjene. Gratis parkering i nærliggende parkeringshus og kort avstand til sentrum. Fint område for å ta en spaser- eller joggetur på stier i området. Litt kaotisk ved frokost til tross for oppdeling i grupper med definerte tider, virker som om det ikke ble fulgt opp (dårlig organisert). Kaffen i frokostsalen var elendig på alle maskinene, ellers grei frokost.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, n0ralfg
Lars Strøm, Daglig leder på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei, og takk for tilbakemeldingen din.
Så hyggelig å se at du hadde et godt opphold hos oss. Jeg ser du skriver gratis parkering. Det er ikke tilfelle. Men vi selger en rabattert parkeringsbillett til gjester som bor på hotellet.
Jeg beklager at frokostavviklingen var hektisk. Vi ser at ikke alle gjester forholder seg til de tidene de i stor grad velger selv. For å unngå at oppholdet blir enda dyrere forsøker vi å ikke bruke personal til kontroll av gjester som fordyrer ferien til våre gjester.

Takk for besøket, ha en fortsatt flott sommer!

Hilsen Lars

Anmeldt 13. juli 2021

Rommet bar preg av at det ikke hadde vært brukt på en stund ,lukt i sengeklær ,støvete .I tillegg virket ikke termostat og heller ikke kjøleskap .Personellet i resepsjonen var ikke særlig service innstilt ,Pga av et lynnedslag sa se at TV ikke virket ,rart da den virket første kvelden og det etter lynnedslag ,Ingen TV med streaming i resepsjon ,denne kvelden var det senkfinale i fotball EM ,vi reiste til et nabo hotell og så kanp ,det var god service

Takk, Jan Y
Lars Strøm, Daglig leder på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei Jan Y,
Takk for at du deler din erfaring med oss. Det var synd at vi ikke kunne gjøre deg litt mer fornøyd enn dette.

Det er ikke mulig å få rommet kaldere enn hva utetemperaturen tilsier da norske hoteller i stor grad har et friskluftsystem og ikke aircondition.
I utgangspunktet har ikke Scandic kjøleskap på rommene ettersom vi ikke lenger tilbyr minibarservice men en Shop i lobbyen. Vi har allikevel beholdt kjøleskapene på rommene der de virker.

Dessverre mistet vi alle TV-signaler i noen dager som følge av et lynnedslag eller kortslutning. En ny distribusjonssentral måtte bestilles fra Sverige.

Dessverre har vi ikke visning av store sportseventer hos oss da TV-distributøren som sitter på rettighetene krever at man betaler store summer for fellesvisninger.

Takk for besøket og ha en fortsatt deilig sommer!

Hilsen Lars

Anmeldt 25. mai 2021

Som en del av en lengre arbeidsreise med bil booket jeg for første gang på Scandic Forum i Stavanger.
Trøtt og sliten etter en lang dag ble jeg tatt vel imot i resepsjonen hvor smittevernhensyn gjorde at man ikke kom helt fram til skranken. Da navnet ble referert, var nøkkelkortet gjort klart og jeg var innsjekket.
En flott beliggenhet og utsikt gjorde at jeg kontaktet kona straks etter å ha kommet inn på rommet for å varsle om ett av hotellene vi skal benytte oss av på den norgesferien vi planlegger. Frokostsalen i restauranten i toppetasjen løftet inntrykket ytterligere gjennom utsikten mot hav og by. Koronasituasjonen gjorde at frokosten var noe begrenset i forhold til hva jeg kjenner fra Scandic tidligere, men satser på at dette endres i tråd med mindre smittetrykk.

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 418pergunnars
Lars Strøm, Daglig leder på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2021

Hei Per-Gunnar S,
Så utrolig hyggelig å lese at du var så fornøyd med oppholdet ditt hos oss.
Koronasituasjonen har medført mange midlertidige- og kanskje noen permanente løsninger.
Som du selv påpeker er frokosten noe korona-tilpasset men en ny frokost blir lansert ila juni.

Tusen takk for besøket, og hjertelig velkommen tilbake når Norgesferien står for tur!

Anmeldt 2. november 2020

Dato for oppholdet: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Lars Strøm, General Manager på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2020

Anmeldt 2. november 2020

Dato for oppholdet: oktober 2020