Trip.com
Anmeldt 3. august 2021

Det første vi la merke til da vi kom inn på hotellrommet var skitne (store) merker/flekker og fingermerker opp etter dør, lister, kjøleskap/minibar, telefon, fjernkontroll, samt at gulvet så ikkje ut til å ha blitt støvsuget (teppegulv). Gav beskjed til resepsjonen, men det ble ikke stort bedre.
Håper de kan ta til seg kritikken og gi grundig opplæring/kursing i renhold.

Ellers var det et ok opphold, helt grei frokost og for det meste en imøtekommende betjening - men vi hadde nok ikke valgt dette hotellet igjen.

Takk, Ma_Oevr
Lars Strøm, General Manager på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei Kjære gjest,
det var virkelig synd at dere ikke var fornøyd med renholdet. Basert på hva dere skriver så har vi ikke vært gode nok ogslik skal det ikke være.
Dette må vi ta videre slik at vi setter ekstra fokus på det punktene dere bemerker.

Hilsen Lars - hotelldirektør

Anmeldt 30. juli 2021

Det som møtte oss da vi sjekket inn på hotellrommet var klissete og generelt skittent gulv - store hybelkaniner under sengene! I tillegg lå der boss under sovesofaen fra et tidligere opphold. På gardinene var der flekker fra noe som så ut som blod. Mye spindelvev i vinduene og et stort insekt som var blitt skvist utover ene vinduet. Skittent i kjøleskap. Noe gulaktig væske som lå i bunnen på søppelbøtta (sikkert etter tidl opphold). Gav beskjed to ganger om dette, men det ble ikke gjort noe særlig med (de vasket ene flekken på gulvet). Fikk heller ikke byttet rom. Må si at jeg syns det var litt ekkelt, også for de små barna våre som vi hadde med som helst vil ta på og utforske alt. Er sikkert renholdere som er flinke der også, men kan dessverre ikke skryte av de som «vasket» hos oss..

Det positive var en, for det meste, hyggelig betjening og en flott utsikt fra hotellet.

Leser fra andre anmeldelser at det også blir klaget på dårlig renhold, så det burde kanskje vært foretatt en slags kontroll etter vask/rydding av rom?

Takk, 628marita_
Lars Strøm, Daglig leder på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Hei 628marita,
Takk for tilbakemeldingen din. Dette var kjedelig å se og absolutt ikke noe vi synes er ok.
Jeg må virkelig beklage at rommet ikke var skikkelig rengjort.
Ta gjerne direkte kontakt med oss slik at vi får vite hva slags rom dette dreier seg om.

Flott at dere likte utsikten og servicen fra personalet.

Takk for besøket og ha en fortsatt fin sommer.

Hilsen Lars - hotelldirektør

Anmeldt 21. juli 2021

Ble bestillt på veien fra Bergen,da vi bestemte å utvide vår ferie! Vi ankom hotellet rett før 21:00 og kom til et rom som ikke var engang var rengjort. Vi fikk heldigvis nytt rom av en hyggelig gutt i resepsjonen,men vi ble ikke imponert.Hotellet bærer preg av å være gammelt og slitt. Lite og trangt rom med forferdelig seng. Etter en lang dag på veien var dette veldig kjedelig. Men kanskje bare vi som ikke liker såå myke senger som hotellet har?! Vi tenkte også å benytte hotellets sky restaurant i topp etasjen for å slippe og kjøre ut til byen igjen,men denne var stengt!! Midt i felles ferien..merkelig.. Hotellfrokost er vel noe alle gleder seg litt ekstra til,men her ble vi også skuffet. Svært lite utvalg/tomt,overfylt av mennesker,dårlig renhold og lite imøtekommende personalet. Vi kommer desverre ikke tilbake..

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, lostli520773
Lars Strøm, Daglig leder på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei kjære gjest,
Så kjedelig at dere fant hotellet så skuffende at dere valgte å gi dårligste karakter.
Hotellets bar- og restaurant holder ikke åpent. Det har den ikke gjort siden mars 2020.
Hotellet er omgjort til et rom/frokosthotell og det fremgår ikke noen steder at bar- og restaurant holder åpent hos oss.
Derimot har vi en enkel bar ifm resepsjonen. Og i Shoppen vil man kunne finne lette måltider eller man kan bestille mat levert til hotellet via leverandører som Foodora og Wolt.

Jeg beklager at det tidvis var tomt for enkelte ting på frokosten. I likhet med dere bestiller svært mange nordmenn hotellrom på veien noe som gjør det svært vanskelig for hoteller å planlegge både innkjøp og personalbehov.
Så jeg ber om forståelse for at vi av og til feilberegner hvor mange som bestiller samme dag som de kommer på besøk til oss.
Takk for besøket, nyt resten av sommeren.

Anmeldt 19. juli 2021

Bra standard og flott utikt om du kommer litt opp i etasjene. Gratis parkering i nærliggende parkeringshus og kort avstand til sentrum. Fint område for å ta en spaser- eller joggetur på stier i området. Litt kaotisk ved frokost til tross for oppdeling i grupper med definerte tider, virker som om det ikke ble fulgt opp (dårlig organisert). Kaffen i frokostsalen var elendig på alle maskinene, ellers grei frokost.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, n0ralfg
Lars Strøm, Daglig leder på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei, og takk for tilbakemeldingen din.
Så hyggelig å se at du hadde et godt opphold hos oss. Jeg ser du skriver gratis parkering. Det er ikke tilfelle. Men vi selger en rabattert parkeringsbillett til gjester som bor på hotellet.
Jeg beklager at frokostavviklingen var hektisk. Vi ser at ikke alle gjester forholder seg til de tidene de i stor grad velger selv. For å unngå at oppholdet blir enda dyrere forsøker vi å ikke bruke personal til kontroll av gjester som fordyrer ferien til våre gjester.

Takk for besøket, ha en fortsatt flott sommer!

Anmeldt 13. juli 2021

Rommet bar preg av at det ikke hadde vært brukt på en stund ,lukt i sengeklær ,støvete .I tillegg virket ikke termostat og heller ikke kjøleskap .Personellet i resepsjonen var ikke særlig service innstilt ,Pga av et lynnedslag sa se at TV ikke virket ,rart da den virket første kvelden og det etter lynnedslag ,Ingen TV med streaming i resepsjon ,denne kvelden var det senkfinale i fotball EM ,vi reiste til et nabo hotell og så kanp ,det var god service

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Jan Y
Lars Strøm, Daglig leder på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei Jan Y,
Takk for at du deler din erfaring med oss. Det var synd at vi ikke kunne gjøre deg litt mer fornøyd enn dette.

Det er ikke mulig å få rommet kaldere enn hva utetemperaturen tilsier da norske hoteller i stor grad har et friskluftsystem og ikke aircondition.
I utgangspunktet har ikke Scandic kjøleskap på rommene ettersom vi ikke lenger tilbyr minibarservice men en Shop i lobbyen. Vi har allikevel beholdt kjøleskapene på rommene der de virker.

Dessverre mistet vi alle TV-signaler i noen dager som følge av et lynnedslag eller kortslutning. En ny distribusjonssentral måtte bestilles fra Sverige.

Dessverre har vi ikke visning av store sportseventer hos oss da TV-distributøren som sitter på rettighetene krever at man betaler store summer for fellesvisninger.

Takk for besøket og ha en fortsatt deilig sommer!