Booking.comUSD 151
Agoda.comUSD 152
Orbitz.comUSD 152
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Fikk rom i 12 etg, litt slitt men og litt lite rom,. Var svært støvete på rommet da vi kom. Bodde der i to dager. Deilig frokost i en flott topp etg. Hyggelig folk. Men trengs kanskje en lett make over. Greit med rimelig parkering i nærheten av hotellet;)

Takk, Helene S
Lars Strøm, General Manager på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hei Helene, og takk for tilbakemeldingen din.
Jeg beklager at du ikke fikk rom mot den siden du ønsket. Vi er fremdeles neste helt fulle noe som gjør at vi må benytte alle rommene våre. Da klarer vi desserre ikke å oppfylle alle ønsker.
Jeg beklager at du oppfattet rommet som støvete. Rommene våre er i daglig bruk og vaskes selvfølgelig hver dag.

Det er en glede å opplyse om at hotellet ikke bare skal ha en lett make over, men full renovering. Arbeidet med dette har allerede startet så vidt og hotellet vil fremstå som noe helt annet når dette arbeidet er sluttført.
Jeg håper du vil benytte anledningen til å prøve oss da.

Anmeldt 3. august 2021

Vi var primært innom Stavanger for å sove, og valgte derfor et litt billigere hotell utenfor sentrum. Området hotellet ligger i er kjedelig, og med unntak av noen turstier langs et nærliggende vann er det ikke mye å finne på. I resepsjonen ble vi møtt av en hyggelig person, som riktignok gjorde en del feil. Noe som i grunn var mest sjarmerende når unnskyldningen om at det var første dag på jobb kom. Resepsjonsområdet var lite og kjedelig, og var ikke et særlig relevant oppholdsrom. Vi hadde lagt noen ekstra kroner i et et superior rom, og det var stort og hadde en flott utsikt. Bar litt preg av å være litt slitent, uten at det var direkte plagsomt. Svært få stikkontakter på rommet, gjorde det litt styrete med lading av tekniske enheter. Hotellet bar preg av at mye av informasjonen som var hengt opp ikke lenger stemte. Frokosttidene (måtte forhåndsbookes grunnet korona) var annerledes i heisen enn det som ble opplyst i resepsjonen, og generelt var det en del informasjon rundt omkring som ikke var oppdatert. Ingen krise, men det vitner om en noe sløv hotelledelse og betjening. Frokosten var relativt kaotisk, selv om forhåndsbooking av tider. Det ble en ganske betydelig kø utenfor siden alle måtte vises til et bord - og det ikke var mange som hadde den oppgaven. Ikke helt heldig smittevernsmessig, og det opplevdes som det fungerte mot hensikten. Helt gjennomsnittlig hotell.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, eirhaa
Lars Strøm, General Manager på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei eirhaa,
takk for en fyldig og informativ evaluering. Det setter vi virkelig pris på da det er slike nyanserte tilbakemeldinger som gir oss muligheter for å rette opp i forhold som ikke fungerer så bra.
Som du selv påpeker så er vi blant Stavanger rimeligste hoteller. Pris reflekterer litt det produktet vi har. Heldigvis er det lys i enden av tunnelen da hotellet nylig er solgt og går ut av Scandic-kjeden fra september.
Da skal det også renoveres og moderniseres for et betydelig beløp.
Hotellet er hovedsakelig et forretnings og arrangementshotell og ligger perfekt til for de aktivitetene som foregår i lokalområdet vårt - sport, idrett, konserter og kongresser og messer.

Frokosttidene måtte endres ut i fra det som var planlagt for sommeren da hotellet har hatt svært høyt belegg, langt over forventningene som var lagt til grunn før sommeren.
Derfor utvidet vi også frokosten med en hel time fra 07-11. Frokostservering i hele 4 timer er ikke vanlig, men det ble nødvendig som følge at det store trykket vi opplevde. Da kan det hende at ikke alle plakater som var hengt opp ble endret like raskt som vi endret frokost-lappene som våre gjester får i resepsjonen.

Takk for besøket. jeg ønsker dere en fortsatt strålende sommer.

Anmeldt 3. august 2021

Det første vi la merke til da vi kom inn på hotellrommet var skitne (store) merker/flekker og fingermerker opp etter dør, lister, kjøleskap/minibar, telefon, fjernkontroll, samt at gulvet så ikkje ut til å ha blitt støvsuget (teppegulv). Gav beskjed til resepsjonen, men det ble ikke stort bedre.
Håper de kan ta til seg kritikken og gi grundig opplæring/kursing i renhold.

Ellers var det et ok opphold, helt grei frokost og for det meste en imøtekommende betjening - men vi hadde nok ikke valgt dette hotellet igjen.

Takk, Ma_Oevr

Hei Kjære gjest,
det var virkelig synd at dere ikke var fornøyd med renholdet. Basert på hva dere skriver så har vi ikke vært gode nok ogslik skal det ikke være.
Dette må vi ta videre slik at vi setter ekstra fokus på det punktene dere bemerker.

Anmeldt 30. juli 2021

Det som møtte oss da vi sjekket inn på hotellrommet var klissete og generelt skittent gulv - store hybelkaniner under sengene! I tillegg lå der boss under sovesofaen fra et tidligere opphold. På gardinene var der flekker fra noe som så ut som blod. Mye spindelvev i vinduene og et stort insekt som var blitt skvist utover ene vinduet. Skittent i kjøleskap. Noe gulaktig væske som lå i bunnen på søppelbøtta (sikkert etter tidl opphold). Gav beskjed to ganger om dette, men det ble ikke gjort noe særlig med (de vasket ene flekken på gulvet). Fikk heller ikke byttet rom. Må si at jeg syns det var litt ekkelt, også for de små barna våre som vi hadde med som helst vil ta på og utforske alt. Er sikkert renholdere som er flinke der også, men kan dessverre ikke skryte av de som «vasket» hos oss..

Det positive var en, for det meste, hyggelig betjening og en flott utsikt fra hotellet.

Leser fra andre anmeldelser at det også blir klaget på dårlig renhold, så det burde kanskje vært foretatt en slags kontroll etter vask/rydding av rom?

Takk, 628marita_
Lars Strøm, Daglig leder på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Hei 628marita,
Takk for tilbakemeldingen din. Dette var kjedelig å se og absolutt ikke noe vi synes er ok.
Jeg må virkelig beklage at rommet ikke var skikkelig rengjort.
Ta gjerne direkte kontakt med oss slik at vi får vite hva slags rom dette dreier seg om.

Flott at dere likte utsikten og servicen fra personalet.

Takk for besøket og ha en fortsatt fin sommer.

Anmeldt 21. juli 2021

Ble bestillt på veien fra Bergen,da vi bestemte å utvide vår ferie! Vi ankom hotellet rett før 21:00 og kom til et rom som ikke var engang var rengjort. Vi fikk heldigvis nytt rom av en hyggelig gutt i resepsjonen,men vi ble ikke imponert.Hotellet bærer preg av å være gammelt og slitt. Lite og trangt rom med forferdelig seng. Etter en lang dag på veien var dette veldig kjedelig. Men kanskje bare vi som ikke liker såå myke senger som hotellet har?! Vi tenkte også å benytte hotellets sky restaurant i topp etasjen for å slippe og kjøre ut til byen igjen,men denne var stengt!! Midt i felles ferien..merkelig.. Hotellfrokost er vel noe alle gleder seg litt ekstra til,men her ble vi også skuffet. Svært lite utvalg/tomt,overfylt av mennesker,dårlig renhold og lite imøtekommende personalet. Vi kommer desverre ikke tilbake..

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, lostli520773
Lars Strøm, Daglig leder på Thon Partner Hotel Stavanger Forum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Hei kjære gjest,
Så kjedelig at dere fant hotellet så skuffende at dere valgte å gi dårligste karakter.
Hotellets bar- og restaurant holder ikke åpent. Det har den ikke gjort siden mars 2020.
Hotellet er omgjort til et rom/frokosthotell og det fremgår ikke noen steder at bar- og restaurant holder åpent hos oss.
Derimot har vi en enkel bar ifm resepsjonen. Og i Shoppen vil man kunne finne lette måltider eller man kan bestille mat levert til hotellet via leverandører som Foodora og Wolt.

Jeg beklager at det tidvis var tomt for enkelte ting på frokosten. I likhet med dere bestiller svært mange nordmenn hotellrom på veien noe som gjør det svært vanskelig for hoteller å planlegge både innkjøp og personalbehov.
Så jeg ber om forståelse for at vi av og til feilberegner hvor mange som bestiller samme dag som de kommer på besøk til oss.
Takk for besøket, nyt resten av sommeren.

Hilsen Lars