“Denne fortjener mer oppmerksomhet”
Anmeldelse av Ristorante Allegro

Ristorante Allegro
Vurdert som nr. 71 av 225 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Denne fortjener å ligge høyere oppe, for slik skal en restaurantopplevelse være. Vi trasket gatelangs på jakt etter bord og kom over dette skjulte stedet, som hadde et par bord ledig. God italiensk mat, rikt vinkart (Noen av de baltiske vinene de har er veldig gode) og fin service til tross for at de har mye å gjøre i sommersesongen.

Takk, ktorve

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fint besøk på Allegro. Hyggelige servitører og virkelig et sted med sjarm! Vi spiste forrett og kveite, noe som anbefales på det sterkeste! Kunne vært noe større porsjoner.

Takk, helenewean
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Det tok meget lang tid før vi fikk servering, ingen oppfølging under måltidet, og da vi ba om salt og pepper tok det lang tid før vi fikk det. Vi bestilte indrefilet og kveite. God indrefilet, men nesten ingen saus (som forøvrig var meget god), nesten ikke poteter og lite grønnsaker. Kveiten var god, men også for lite tilbehør. Grei mat og dårlig service.

Takk, Morten S
Anmeldt 4. september 2019

Har spist her flere ganger. Går alltid derfra med et smil om munnen og tenker at SLIK skal en god restaurantopplevelse være. Veldig hyggelige folk som får deg til å føle deg som deres beste venn uten å overdrive . Maten er fantastisk. Hovmesteren forklarte litt om hvor lenge i forveien de begynner å forberede maten og det har gitt resultater. Lokalet er koselig og jeg liker nå tradisjonell italiensk musikk samt litt opera. Spiste 5-retter med vinpakke og alt var perfekt.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, Per B
Anmeldt 9. juni 2019

Middag for to. Flott koselig interiør. Italiesk stil. Serverte god mat, men vinkartet er en av Stavangers mest spennende. Spesielt for de som har besøkt Balkan. Her har du et rikholdig utvalg av flott spennde viner fra hele Balkan. Men selvfølgelig også fra resten av verden. Men Balkanvinene var mest spennende. Entrecoten var god, Hjemmelaget Tiramisu, kjempe. Og med en god service, ble det en flott kveld.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Jon R

Reisende som så på Ristorante Allegro, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Ristorante Allegro? Del dine erfaringer!