“Nydelig mat, fantastisk betjening.”
Anmeldelse av Matkontoret

Matkontoret
Vurdert som nr. 152 av 234 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk betjening. Denne restauranten må bare oppleves.
Det perfekte stedet for par, vennegjeng og familie.

Takk, Greloh

Anmeldt 29. juni 2021

Fin velkomst, men servitøren forsvant etter å ha tildelt oss et bord. Kunder kom etter oss og fikk bestille før oss. Vi måtte selv etter en lang stund be om å få bestille av en annen servitør. Etter to øl og en forrett kom servitøren og ba oss betale. Vi hadde selv gjerne vært lengre, men følte oss da ikke velkommen. Vi bestille «Nachos» som ikke var mer enn tortilla chips, det var ikke verdt prisen. Fordelen med stedet var at det var uteservering og god plassering på bryggen. På den andre siden er det nok bedre alternativer her hvis man ønsker bra service og valuta for pengene.

Takk, SiriEriksen
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Stedet har en spennende meny med gode råvarer. Vi spiste ceviche av kveite, panert kylling, byggrynslefse med blekksprut og østerssopp med jordskokk. Modne oster og syltet rabarbra/mascarpone, bringebærsorbet til dessert. Alt smakte kjempegodt og vi hadde fått strålende vinanbefalinger til. Italiensk champagne til fisken, en fruktig, myk pinot noir til mellomretten og moscato d’asti til desserten. Hyggelige, profesjonelle kelnere, glimrende service og helt ålreite priser.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, TorillS928
Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, og fantastisk service. Både blekkspruten og anden smakte. Dessverre var ikke desserten i like høy klasse. En fantastisk servitør!

Dato for besøk: april 2021
Takk, Daniel R
Anmeldt 4. mai 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2022

Reisende som så på Matkontoret, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Matkontoret? Del dine erfaringer!