“Ikke bra nok”
Anmeldelse av Matkontoret

Matkontoret
Vurdert som nr. 152 av 235 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Det var en fin sommerdag i Stavanger og vi skulle spise lunsj i byen. Vi valgte Matkontoret pga en nydelig uteplass. Drikkene våre kom kjapt på bordet, men maten tok evigheter. Uten at vi klaget, ba de fint om unnskyldning da maten endelig kom og tilbød ekstra drikker som plaster på såret. Vi satte selvfølgelig pris på det, men de drikkene kom aldri. Maten var ikke noe spesiell, hamburger ok men veggie burgeren var ikke noe særlig.
Sikkert en fin plass for å ta seg en øl men kan ikke anbefale matservering.

Takk, bj_rgk2014

Anmeldt 26. juli 2021

Rask og hyggelig service til tross for mye folk på uteserveringen. Nydelig atmosfære og gode drinker. Nydelig kveldsstund i sommersolen.

Takk, ingvildbrynningr
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte matkontoret for noe mat i sola. Mat var ikke å få bestille, da kokkene hadde stengt ned uten videre forklaring. Godt å drikke kunne bestilles, og en stakkers servitør prøvde å holde på kundene med nøtter å slikt som kunne tilbys. Trivlig sted og hyggelig betjening, men veldig rart å ikke få bestille mat (og det å ikke få en forklaring på hvorfor kjøkkenet stengte midt i lunch/middags perioden). Matserveringen åpner «forhåpentlig snart», så vi får se.

Takk, M8047LTerikm
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk betjening. Denne restauranten må bare oppleves.
Det perfekte stedet for par, vennegjeng og familie.

Takk, Greloh
Anmeldt 29. juni 2021

Fin velkomst, men servitøren forsvant etter å ha tildelt oss et bord. Kunder kom etter oss og fikk bestille før oss. Vi måtte selv etter en lang stund be om å få bestille av en annen servitør. Etter to øl og en forrett kom servitøren og ba oss betale. Vi hadde selv gjerne vært lengre, men følte oss da ikke velkommen. Vi bestille «Nachos» som ikke var mer enn tortilla chips, det var ikke verdt prisen. Fordelen med stedet var at det var uteservering og god plassering på bryggen. På den andre siden er det nok bedre alternativer her hvis man ønsker bra service og valuta for pengene.

Takk, SiriEriksen

Reisende som så på Matkontoret, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Matkontoret? Del dine erfaringer!