“Styr unna - dårlig service!”
Anmeldelse av Sabi Enso

Sabi Enso
Vurdert som nr. 89 av 237 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 6. september 2021

Ikke verdt verken tid eller penger. Fikk ikke tilbud om servering av drikke før vi hadde sittet der en halvtime, maten (som var bestilt på forhånd) kom ikke før nærmere en time, og hele serveringen gikk ekstremt treigt. Glassene var tomme 90% av tiden, og det var ikke mulig å få noe hjelp. Hadde hatt mer igjen av å gått på Burger King over gaten.
Noe av maten var grei, men absolutt ikke en Michelin-kokk verdig.
Vil ikke anbefale noen å dra hit, ingen stjerne i boka fra oss.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, n0rwegians

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Jeg hadde gledet meg til denne kvelden på Enso, og så frem til 15 retter omakase meny. Vi ble derfor skuffet når vi fikk telefon noen dager før at de hadde rotet med bestillingen og at de hadde ferie i denne delen av restauranten, men at de kunne tilby oss et bord nede i restauranten, og at de kunne anbefale oss en 8-retters tasting meny. Vi gikk derfor for dette samt vinpakken.
Vinpakken var veldig bra og stort pluss for vinkelneren! Da er det så innmari trist at maten ikke står i stil. Maten var dørgende kjedelig, dessverre. Vi fikk beskjed om paring av mat og vin i henhold til spicy retter med søt vin osv, men ingenting som skulle være sterkt var det, alt var platt og lite smak. Jeg kommer nok ikke til å gå her igjen for dette ga meg ingenting. Gå heller et annet sted om du har 2500kr til rådighet.

1  Takk, Maayiaa
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Oppfyller ikke den kvaliteten på maten som det forventes av en slik resturant. Løs ris og sushi som faller fra hverandre. Hadde også mix seafood grill som var noe overstekt og ganske smakløst.
Servicen var heller ikke noe å skryte av.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Marie R
Anmeldt 3 dager siden

Dato for besøk: oktober 2022
Anmeldt 10. juni 2022

Dato for besøk: juni 2022

Reisende som så på Sabi Enso, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sabi Enso? Del dine erfaringer!