“Bare deilig”
Anmeldelse av Sabi Enso 2.0

Sabi Enso 2.0
Vurdert som nr. 57 av 248 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 16. august 2022

Gikk for en tolvretters og det var et godt valg vil jeg si. Enso er hakket under Omakasen i Pedersgata men langt over de vanlige sushi stedene. Men det geniale er vel at dette er tilgjengelig uten at man må planlegge måltidet månder i forveien. Jeg var der på en tirsdag og restauranten var tilnærmet tom. Maten kom kjapt og servitør/sommelier/restaurantsjef alt i ett gjorde en solid jobb. Så er man i Stavanger og ønsker seg et godt måltid av dette slaget er det å anbefale. For med Enso har man fått en fine dining restaurant som leverer.

Dato for besøk: august 2022
Takk, Lars R

Anmeldt 6. august 2022 via mobile enheter

Vi bestilte 7-retters og tilhørende vinpakke. Prisen på 7-retters var rundt 300kr dyrere enn den som var beskrevet på nettsiden, og som jeg også hadde sendt Mail før besøket og spurt om, siden de hadde endret meny siden bookingen min. Uansett, den stod vi i, da vi ville ha god stemning under bryllupsjubileet vårt.
Det veldig positive først: vinpakken var nydelig. Vinene stod godt til maten og det anbefales virkelig å bestille denne. Informasjonen om vinene - og egentlig også de tilhørende rettene - var minimal og kunne vært mer detaljert og utdypende. Det burde vært en selvsagt del av opplevelsen. Maten var nydelig. Fem av syv retter innfridde virkelig. To var litt pregløse, noe man ikke forventer med tanke på prisnivå. Service var ok. Veldig tilbakeholden, som nevnt. Etter rettene skjønte vi ikke om det var «ferdig» eller ei, ingen spurte om vi ville bestille kaffe eller annen drikke. Til slutt måtte vi bare be om regningen selv. Vi er ganske fornøyd, det var bra, men man forventer muligens også hakket opp når man betaler såpass mye for et bedre måltid - andre spisesteder sammenlignet.

Dato for besøk: august 2022
1  Takk, 760elinm
Anmeldt 19. juli 2022

Nydelige råvarer fra norskekysten i perfekt symfoni med japansk sushitradisjon. Vel verdt hver eneste krone. Elegant, diskret interiør. Veldig god service. Det må trekkes frem at restaurantsjefen tar seg tid til en runde innom samtlige bord i en full restaurant for en kjapp, hyggelig prat. Jeg og mine venner skal i hvert fall tilbake!

Takk, Nytiden78
Anmeldt 19. juli 2022 via mobile enheter

Vi elsket Sabi Enso!, både atmosfæren, maten og den gode servicen. Vi gikk for 10 retters meny og det var en fantastisk matopplevelse og vi satt hele kvelden og koste oss.

Takk, Anne Gurine H
Anmeldt 5. juli 2022 via mobile enheter

Vi hadde 6-retters Enso Séparée og maten var helt fantastisk! Veldig hyggelig personale. Vi storkoste oss og vil varmt anbefale denne plassen!:-)

Takk, Nina E

Reisende som så på Sabi Enso 2.0, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sabi Enso 2.0? Del dine erfaringer!