“Hyggelig sted med god mat sentralt i Stavanger”
Anmeldelse av Skagen Brasserie

Skagen Brasserie
Vurdert som nr. 145 av 236 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med veldig hyggelig betjening! Vi valgte stedet hovedsaklig fordi de hadde blåskjell på menyen, så vi ble litt skuffet da det var tomt. Men så fikk vi rause porsjoner med veldig god annen mat istedenfor, og da var blåskjellene raskt glemt! Absolutt verdt et besøk!

Dato for besøk: september 2021
Takk, charlotteerichsene

Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Elendig tilberedt mat. På en hel tre retter fant jeg vel ikke en eneste ingrediens som var i nærheten av riktig tilberedt.

Dato for besøk: september 2021
Takk, _ivina2017
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Veldig fin opplevelse! Nydelig mat, hyggelig service og god atmosfære. Vi bestilte burger og den var saftig og smakfull. Tilbehøret var også topp.
Etter maten ble det noen drinker som også var 10/10.
Anbefales!

Takk, kvark89
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom Stavanger en søndag ettermiddag, hadde ikke bestilt bord noe sted. Lange køer, fulle lokaler overalt, slitne, sultne voksne, ungdommer og barn. Gikk hit og ble møtt av en hyggelig fransk kelner som tok oss imot. Fantastisk mat! Barn, ungdom og en voksen spiste burger, alle synes det overgikk både Hekkan burger og døgnvill! Vi siste også indrefilet med peppersaus, fishn chips og t-bone steake. Alt var utrolig godt! Veldig søt servitør, selv om hun hadde utrolig mye å gjøre smilte hun og kom bort til bordet. Vi er veldig glad det var fullt på de mest populære stedene, slik at vi kunne oppleve denne skjulte perlen!

Takk, tonjeh479
Anmeldt 16. juli 2021

Denne restauranten kan vi absolutt anbefale. God mat og service. Vi spiste forskjellige hovedretter og alle var meget fornøyde. Mørt og godt kjøtt og smakfullt tilbehør. Gode desserter. En av oss trengte glutenfri tilpasning og det var ikke noe problem. Vennlig og serviceminded personalet.

Takk, kathrineberg

Reisende som så på Skagen Brasserie, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Skagen Brasserie? Del dine erfaringer!