“Herlig sushi”

Sabi Sushi Forus
Vurdert som nr. 16 av 257 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Sushi, Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Sabi Sushi Forus er vårt Japanske diner konsept.70 Sitteplasser. Dette kombinert med et kjøkken som er riktig skalert, søker vi å være det naturlige alternativ for bedrifter og private som søker et trygt, godt og sunt alternativ. Vi har et eget Tatatami Rom, med plass til 14 personer, perfekt til små avdelingsmøter, forhandlinger, eller en litt privat kosekveld med din kjære. Sabi (jap) symboliser enkelhet og renhet. Dette er prinsippene Sabi sushi er tuftet på. Ærlig, ekte og ren SushiVi tror på de enkle grunnreglene i den japanske kulinariske tradisjonen. Vi bruker bare ferske råvarer som har reist kortest mulig. Vår mat er modig i sin enkelhet. Vi søker å la de naturlige smakene få fritt spillerom - uten unødvendige forstyrrelser. Vi tror på det enkle, den rene råvare og det gode håndverk. Vi tror på idealer som mange i dagens hektiske hverdag dessverre har glemt.
Anmeldt 20. juli 2018

Sushien her smaker fortreffelig. Det er sånn at man ønsker mer mat når brettet er tomt. Gi gjerne litt mer mat for pengene, så blir dere ikke arbeidsledige med det første.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, Oeyvind L

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med maten herfra! De leverer alltid god sushi. Jeg er veldig fornøyd med servicen jeg får her.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hanne S
Anmeldt 18. juli 2018

Har spist her på Forus så mange ganger at jeg ikke husker det engang. Har aldri spist noenting som er dårlig her. Etter å ha spist på Sabi er jeg blitt mye mer kresen på Sushi, og svært kresen etter å prøve andre sushi restauranter. Eneste negative med Sabi er prisen, som er litt i overkant stiv. Men kommer igjen og igjen fordet....

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Reisejonsen
Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Veldi god sushi og hyggelig personale.
Sushi laget av gode og ferske råvarer.
Har vært flere ganger allerede og er alltid like bra.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Dorota Ø
Anmeldt 15. september 2017

Har vært på mange sushi restaurant, og ingen slår Sabi sushi Forus sin. Den er bare helt nydelig! Må prøves.

Dato for besøk: september 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
Takk, stineharveland

Reisende som så på Sabi Sushi Forus, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sabi Sushi Forus? Del dine erfaringer!