“Sushi=Sabi😍”

Sabi Sushi Forus
Vurdert som nr. 19 av 275 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Sushi, Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Beskrivelse: Sabi Sushi Forus er vårt Japanske diner konsept.70 Sitteplasser. Dette kombinert med et kjøkken som er riktig skalert, søker vi å være det naturlige alternativ for bedrifter og private som søker et trygt, godt og sunt alternativ. Vi har et eget Tatatami Rom, med plass til 14 personer, perfekt til små avdelingsmøter, forhandlinger, eller en litt privat kosekveld med din kjære. Sabi (jap) symboliser enkelhet og renhet. Dette er prinsippene Sabi sushi er tuftet på. Ærlig, ekte og ren SushiVi tror på de enkle grunnreglene i den japanske kulinariske tradisjonen. Vi bruker bare ferske råvarer som har reist kortest mulig. Vår mat er modig i sin enkelhet. Vi søker å la de naturlige smakene få fritt spillerom - uten unødvendige forstyrrelser. Vi tror på det enkle, den rene råvare og det gode håndverk. Vi tror på idealer som mange i dagens hektiske hverdag dessverre har glemt.
Anmeldt 2 uker siden

Sabi sushi leverer kvalitet og god smak. Akkurat passe lunsj med en Newbe og litt til. God service

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, kflauvsnes

Anmeldt 20. juni 2019 via mobile enheter

Har nå vært relativt hyppig innom Sabi siste tre årene, og hvert måltid er alltid et høydepunkt. Først og fremst, kjapp, god og hyggelig service. Deretter smaker sushien godt, og jeg sliter virkelig med å finne sushirestauranter som slår Sabi på smak og kvalitet!

Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, FredrikBN
Anmeldt 13. april 2019

Helt fantastisk god sushi. Bestilte på forhånd og maten stod varm/kald og klar. Rask servering av hyggelig servitør.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, 656jannett
Anmeldt 20. juli 2018

Sushien her smaker fortreffelig. Det er sånn at man ønsker mer mat når brettet er tomt. Gi gjerne litt mer mat for pengene, så blir dere ikke arbeidsledige med det første.

Dato for besøk: oktober 2017
2  Takk, Oeyvind L
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med maten herfra! De leverer alltid god sushi. Jeg er veldig fornøyd med servicen jeg får her.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Hanne S

Reisende som så på Sabi Sushi Forus, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Sabi Sushi Forus? Del dine erfaringer!