FindHotelUSD 92
eDreamsUSD 92
EtripUSD 92
ZenHotels.com
Anmeldt 4. desember 2019

Hold dere langt unna dette hotellet
Dusjen var full i råte og mugg og hadde aldri tatt av meg på bena der engang, dusjhodet så ut som det var dyppet i skit .
Luktet mugg på hele hotellet og det burde vært stengt av helsetilsynet .

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Weni45
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Helt bedritent hotell, men som allikevel har en viss sjarm. Funker om du er full og ute lenger enn 01.30, for det durer ganske kraftig fra musikken i 1.etg.
Godt mulig eg overnatter der senere, men ville ALDRI tatt med kone eller barn hit.

For deg som vil ha kort vei fra byen til sengen, og som bare trenger et sted å kubbe.

Kvaliteten står til 1, men det er ikke SÅ ille som flere skriver. Rent på rommet.
Veldig hyggelig fyr i baren som tok seg av innsjekken.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, arildonessolini
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Det er en skam å kalle dette hølet for et hotell! Luktet mugg og var fukt både i tak, vegger og gulv. Bildene på hjemmesiden stemmer IKKE med virkeligheten.
Ser mer ut som et herberge for prostituerte og narkomane enn et hotell!

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, heidi598
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Usikker på om jeg kan anbefale hotellet til alle. Strøket er jo livlig. Men for meg var dette utelukkende en positiv opplevelse. Trivelige unge ansatte, trivelig hardtarbeidende "hotelldirektør", som jeg var så heldig å komme i kontakt med. Virkelig trivelig kar. Et personlig sted å bo en helg i Stavanger sentrum.
Frokost på Victoria ved siden av var som frokoster flest, helt ok.
Rommet var ikke helt moderne, men skinnende rent.

Dato for oppholdet: juni 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, HKNRL
Anmeldt 8. juni 2018

Har bodd her to ganger og dette er et rom, en seng, et bad og ikke så mye mere.
Det er relativt slitt, men også relativt rent.
Anbefaler øreplugger om du har problemer med lyder og trafikkstøy- det forekommer.
Skal du kun ha en plass å sove og ikke er kresen, så er dette et sentralt og greit alternativ.
Jeg betalte i juni 18, Nkr.490 for et enkeltrom.

Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste alene