“Julebord”

Lucky Bowl & Lounge Stavanger
Vurdert som nr. 170 av 239 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Meksikansk
Beskrivelse: Vi inviterer til vår New York style restaurant med bowling og dart som valgfritt tilbehør. Ta turen for en av våre homemade burgers med en rekke toppinger som serveres på spesiallagde trefat med crispy fries og aioli. Kombiner besøket med bowling om du ønsker å trimme konkurranseinstinktet i tillegg til et godt måltid med gode venner, familie, kollegaer eller kanskje det er teambuilding med fotballaget, korpset eller speideren. Uansett anledning – om det jubileres eller det fylles på med gode hverdagsminner. Vi garanterer en hyggelig stund hos oss! Vi har skjenkebevilling.
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Liten oppsummering av årets julebord ved Harbour bowling i desember.
Sendte inn mail på valgte menyer ca en uke i forveien. Fikk ingen bekreftelse at var mottatt. Måtte derfor ringe dagen før for å være sikker på at alt var ok. Fikk bekreftelse på at alt var under kontroll og at de hadde all info som trengtes. Jeg ankom litt tidlig for å påse at ting var ok. Alt ok fikk jeg beskjed om.
Da bowling og mat var unnagjort og vi skulle reise tenkte jeg at kan være greit å gi beskjed at vi reiser.
Da var det plutselig veldig viktig å få faktura adresse og underskrift. Noe ingen hadde sagt at de skulle ha på alle mine tidligere henvendelser. Jeg ble nokså irritert på dette da jeg hadde fått forsikret tidligere at alt var ok og ingen sa noe om at jeg måtte gjøre noe mer. Jeg kunne jo bare gått fra alt uten å gi beskjed. Var nokså bråket og mye fulle folk rundt meg så det var ikke noe hyggelig avslutning.
Bowlingen var kjempe kjekt og maten var i følge mine ansatte bra. Eneste var creme bruleen som visstnok ikke var helt topp.
Vil også opplyse om at vi har vært her flere ganger før så de burde hatt alle opplysninger som trengtes.

Takk, avva123

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Familien var her 1. august. Jenta vår skulle ha glutenfritt pga. cøliaki. Hun fikk servert samme burger som de andre, og ved spørsmål om dette var glutenfritt, fikk vi kun et kjapt svar om at vi hadde bestilt glutenfritt, og da var det glutenfritt hun hadde fått. Vi måtte da argumentere med at brødet hennes så identisk ut med burgerbrødet på de andre burgerne. Burgeren ble da tatt med til kjøkkenet for kontroll, ingen beskjed eller beklagelse til oss. Etter 15 min. fikk hun servert ny mat, men ingen beklagelse.

En annen av oss skulle ha vegetar, og det ble spurt om hva vegetarutgaven av nachos inneholdt. Svaret var at det skulle være mye grønnsaker i stedet for kjøtt på denne. Det som faktisk ble servert var en tallerk full av chips, 5 små maiskorn og mye ost samt tilhørende dip.

Anbefaler absolutt ikke dette stedet hvis man har allergier eller skal spise vegetar.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 531linnn
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

En rolig (i alle fall midt på dagen) cafe/restaurant med bowling i andre etasje.
På andre dag av Gladmat festivalen i Stavanger, valgte vi en rolig plass med fin utsikt til de travle gater langs vågen.
Kyllingsalat og Club Sandwich med en kald øl til på en flott og varm sommerdag.
Prisen var grei.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Rooty2013
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Skuffende mat (kald, liten porsjon, noe smakløst og uinspirerende) i forhold til tidligere besøk, og likeså med service.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 130stinef
Anmeldt 30. september 2017 via mobile enheter

Vi skulle på kino og ville spise først. Valget falt på dette spisestedet ikke langt fra Stavanger Kino. Lokalet er mørkt og med støyende akustikk. Det var en gruppe ungdommer som spiste i andre enden av lokalet. Deres samtale og latter dominerte hele lokalet.
Vi hadde forskjellige varianter av burger med tilbehør.
Maten var middels, det samme var servicen. Det tok så lang tid å få betalt at vi nesten ikke rakk filmen vi skulle se.

Dato for besøk: september 2017
Takk, 67gauteEJ

Reisende som så på Lucky Bowl & Lounge Stavanger, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Lucky Bowl & Lounge Stavanger? Del dine erfaringer!