“Anbefales”
Anmeldelse av An Nam

An Nam
Vurdert som nr. 45 av 254 Restauranter i Stavanger
Anmeldt 30. juni 2023 via mobile enheter

Fantastisk god mat og hyggelig betjening. Denne perlen av en restaurant i Pedersgata kan anbefales på det varmeste.!!

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Henrik W

Anmeldt 22. juni 2023 via mobile enheter

Nydelig mat. Gode vårrruller og kylling med kokosmelk. Fin plass og hyggelig betjening. Eneste minus at de ikke har IPA.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, PeterNoahJ
Anmeldt 6. mars 2023 via mobile enheter

Jeg kom hit med venner og det ble raskt tatt imot bestillinger både av drikke og mat. Det opplevdes noe rotete når vi som ikke hadde bestilt forrett, fikk hovedretten samtidig med forrettene. Maten min var kald, iskald og var ganske smakløs. Risen jeg bestilte måtte jeg etterlyse og fikk den ikke før helt på slutten av måltidet. Jeg opplevde personalet som hyggelige og lokalene koselige.

Dato for besøk: mars 2023
Takk, lottaterracotta
Anmeldt 15. februar 2023 via mobile enheter

Kan absolutt anbefales! Hadde ikke vært her tidligere og ba servitøren om anbefalinger. Hun kom med forslag som viste seg å være nydelig; sprø og crunchy vårruller med saftig fyll, grillede og utrolig møre kyllingspyd, varm nudelsalat med scampi! Utrolig godt!
Imøtekommende, oppmerksomme og koselige folk, fint lokale og bra priser. Her skal vi tilbake!

Dato for besøk: februar 2023
1  Takk, HanneLLindloev
Anmeldt 4. desember 2022 via mobile enheter

Nydelig mat på denne lille perlen av en vietnamesisk restaurant. Har prøvd det meste på menyen uten å bli skuffet noengang. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2022
Takk, johnbU4070DT

Reisende som så på An Nam, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i An Nam? Del dine erfaringer!