Anmeldt 19. juli 2019

Skitten hytte, fuktige og flekkete tynne madrasser.. prisen er grei for ei hytte, men fortsatt ikkje verdt det! Me kjem nok ikkje tilbake der... blei ei dårleg natt. Ikkje ungene var fornøgd ein gang.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Terje F
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Hadde et fint opphold på denne campingen. Fint, stort og rent servicehus. Kort vei til sentrum. Vi gikk nedover eller tok buss 4 som stoppet like ved campingen. Butikk like ved camping der bussen stoppet. Greit oppmerket plasser for bil/vogn.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Hildejoh
Anmeldt 23. august 2018

Fin og ren campingplass med gå avstand for de som skal besøke Stavanger by,
Ligger også like ved et stort og flott badeanlegg.
Fine oppmerkede plasser for bobilene.
Fint og rent sanitæranlegg.
Hyggelig betjening.

2  Takk, BjR1956
Anmeldt 29. juli 2018

Plassen har blitt veldig mye bedre fra forrige sesong Det har blitt gruset opp og lagt plen foran hver tomt, og nytt sanitæranlegg. Det eneste jeg savnet var en kurv eller noe i dusjen til å sette fra seg shampo og såpe. Og murgulvet ble litt glatt etter dusjing, men ellers var alt kjempebra Rent og pent. Pluss med butikk og bakeri like ved, og ikke minst svømmebasseng. Enkelt å ta bussen inn til byen da bussen gikk like ved.

Takk, rigmorsilset
Anmeldt 21. juli 2018

Flott plass-utroligt hyggelig eier og personell- altid ett smil rent,ryddigt-her føler du at du at du virkeligt er ønsket.... og nydelige parken-flotte nye servisebygg-oppmerkede plasser-det var også "livemusikk"i stortelt sist jeg var der-ikke høyt,bare absolutt passe til å sitte å nyte-50m til butikk-gåavstand til Stavanger sentrum/ev buss .. og biligere enn plasser med samme standard og beliggenhet-uten tvil (etter snart 35 år på veien) anbefalest på det sterkeste :)

Reisetype: Reiste alene
Takk, maritgordo