“Skuffende ”

Ostehuset Sentrum
Vurdert som nr. 93 av 272 Restauranter i Stavanger
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Reservater
Beskrivelse: Hjemmelaget mat, stappfulle hyller og rykende varer fra eget bakeri. Fra kjøkken, disk og hyller kommer like gjerne lokale spesialiteter som delikatesser fra Frankrike og Italia. Lettvinte snarveier er strengt forbudt.Gode råd og godt humør. Ostehuset jobber vi kontinuerlig for at våre medarbeidere skal holde høyt faglig nivå. De lærer for at du skal få gode matråd. Vi lover å gjøre vårt ytterste for å servere deg god opplevelser. Velkommen til Ostehuset!
Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Dårlig service, lite imøtekommende og sur betjening.
Gledet oss til deilig hjemmelaget iskaffe. Det vi betalte i dyre dommer for var kaffe med melk og isklumper. Meget skuffende besøk!

Takk, lenamarieo

Anmeldt 11. juni 2019

Dårlig mat, slett service ! Hadde bestilt bord og mat i forkant. Maten ble nærmest slengt på bordet før vi hadde satt oss. Ceasar salat saltet / pepret. Sandwichen sto ikke i forhold til beskrivelsen . Vi hadde fått tilsendt feil meny og ingen barnemeny. Riktignok var det lørdag , vi var en stor gruppe, men en skal ikke føle seg i veien som gjest .

Takk, Ikkekresen
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Er skuffet. Vi var mange som hadde bestilt i god tid og var lovet 2 langbord. Ble plassert ved mange småbord. Rettene, som var bestilt, ble «slengt» ut, vann til bordene måtte hentes selv. Ikke særlig god mat eller serviceinnstilt betjening.
Fint lokale.

Takk, Annehol
Anmeldt 11. mai 2019 via mobile enheter

Ostehuset har alltid vært en av mine favoritter i Stavanger. Var her for noen måneder siden og hadde en grusom Cæsar salat. Det var mer skinn og sener som jeg fikk i salaten. Var rett og slett ikke spiselig. Var her igjen i dag og ble like skuffet. Vi bestilte begge salat med and. Det var lite kjøtt, og for det meste skinn. Kommer aldri til å spise her igjen.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Silje H
Anmeldt 14. april 2019

Dette var på mange måter spesielt. Jeg hadde reservert bord og ble tilvist dette. Det passet ikke for en kundelunch ettersom det tydeligvis var friminutt på Kongsgaard .....

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Petter B

Reisende som så på Ostehuset Sentrum, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Ostehuset Sentrum? Del dine erfaringer!