“Kjedelig mat ”
Anmeldelse av Ostehuset Domkirkeplassen - STENGT

Ostehuset Domkirkeplassen
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Hjemmelaget mat, stappfulle hyller og rykende varer fra eget bakeri. Fra kjøkken, disk og hyller kommer like gjerne lokale spesialiteter som delikatesser fra Frankrike og Italia. Lettvinte snarveier er strengt forbudt.Gode råd og godt humør. Ostehuset jobber vi kontinuerlig for at våre medarbeidere skal holde høyt faglig nivå. De lærer for at du skal få gode matråd. Vi lover å gjøre vårt ytterste for å servere deg god opplevelser. Velkommen til Ostehuset!
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Bestilte club sandwich, fikk raskt servert kalde brødskiver med tørr kylling og bacon. Kaffen var så som så. Ostekaken var derimot god. Men med uinteressert personale og så dyr og kjedelig mat frister det ikke med nytt besøk.

Dato for besøk: september 2020
Takk, 856henriettel

Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Har spist på Ostehuset på alle stedene det har vært i stavanger, også på øst og dessverre er maten her blitt mer og mer slapp og smakløs. Siste besøk hvor vegetar pai med quinoa salat ble inntatt var en gedigen skuffelse. Hadde jeg hatt bind foran øynene , hadde jeg ikke ant hva det var, totalt smakløst. Synd at matkvaliteten har tapt seg slik , når det er så fint lokale.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Basilicumpomodoro
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Med en true crime-interessert tenåring i følget var Domkirkeplassen et naturlig startsted for Stavanger-besøket. Stor takk til en hyggelig kelner som guidet oss til kjelleren der NOKAS-ranet fant sted. Endatil kulehullet i veggen fikk vi se. Kombinert med god mat i et originalt, åpent restaurantkonsept gir det full uttelling.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, magnen2018
Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

Sentralt beliggende like ved domkirken finner man denne restauranten. Inne er det flere disker og områder hvor man kan sitte. Litt uoversiktlig for en som ikke er kjent på stedet. Det var mye folk, og vanskelig å få kontakt med betjeningen. Menyen var omfattende, med mye spennende. Mitt valg var dessverre skuffende, en planke med ulike oster og tilbehør. Den kunne med fordel vært mer interessant.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Hellebor
Anmeldt 7. november 2019 via mobile enheter

Flott atmosfære, sentral beliggenhet og veldig god service. God Mocca og fantastiske kanelsnurrer.

Anbefales!

Dato for besøk: november 2019