Verdt hver en krone!

Skjeldent har jeg opplevd et mer proft og strømlinjeformet opplegg. Fra hyggelige matroser på båten... les mer

Anmeldt 9. september 2022
kentg_ranv
Flott opplevelse!

Fantastisk prosjekt, flott omvisning i herlige omgivelser, himmelsk mat og en opplevelse for... les mer

Anmeldt 2. september 2022
Tor Martin N

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra USD 3 934,86
Anmeldt 3. oktober 2018

Det er utroligt fint, du kommer inn til et blomsterflor som tilsier at du skulle være på den andre siden av middelhavet. En tropisk øy midt i en vestlands skjærgård.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, audmarry
Anmeldt 12. september 2018

Rett og slett helt magisk. Det å stå på en øy på det forblåste vestlandet og føle at her har man forlatt Norge gir en følelse nesten umulig å beskrive. Opplevelsen er godt sammensatt som en pakke med båttur, en unik hage og et meget godt måltid. Vi var så heldige å oppleve stedet i strålende solskinn men det gjør seg nok også på gråværsdager ja kan hende til og med med litt rufsete vestlandsvær. Har man mulighet er besøket verd både tiden, omtrent fem timer, og prisen.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Lars R
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Dette var ein fantastisk opplevelse, heile turen var vel organisert og godt planlagt. Omvisningen var fantastisk informativ og lagt fram på ein humoristisk måte. Me storkosa oss! Kokken presenterte maten på ein utruleg flott måte som gjorde oss nysgjerrige og svoltne. Igjen, der var alt velorganisert! Dette var ein nydleg dag, til og med været var på vår side.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, biltamor
Anmeldt 3. september 2018

'Alle' snakker om Flor & Fjære - og skryter av stedet. Nå kan vi også dele egne erfaringer derfra! Et fantastisk sted som denne familien har bygget opp på denne øya! Flinke forretningsfolk som de er har de sørget for at det bare er et alternativ til å besøke stedet: 'Full pakke' med transport, omvisning og mat - til en ganske 'stiv' pris, men ok; opplevelsen du får ved å betale det det koster er unik - aldri før har vi sett så mye blomster på ett sted, naturskjønt og vakkert plantet rundt i en park som det er vanskelig å beskrive - -den må oppleves. Lunchbordet var også en opplevelse med mye snadder.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Ragnar Georg S
Anmeldt 3. september 2018

Det var en fantastisk opplevelse. Masse fint og se. Det som overasket meg mest var faktisk maten. Den var noe for seg selv.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Fearless378758