Fantastisk

Fantastisk flott totalopplevelse for hageinteresserte og alle andre. Har oppsøkt en del kjente... les mer

Anmeldt i dag
391j_rgena
Vakkert

Fantastisk plass og flink guide😀 Maten var veldig god👍 Vi kommer gjerne tilbake et annet år, men... les mer

Anmeldt 1 uke siden
196519591989

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra USD 3 916,25
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

For ett sted - vi storkoste oss fra vi kom til vi dro. Noe av det vakreste vi har sett og opplevd. Opplevelsen ville ingen ende ta. Har ikke ord ❤️. Kommer gjerne tilbake

1  Takk, myklemor
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Allerede når båten la til ble vi møtt med et blomsterhav.
Vi fikk en guidet runde på omtrent en time i hele parken. Morsom og nyttig informasjon.
Deretter var det lunsj, riktig godt.
Så hadde vi tid før oss selv til å gå rundt i parken å bare nyte og ta bilder.
Turen hit kan varmt anbefales.

1  Takk, janegil51
Anmeldt 21. juni 2020

Dette er helt klart noe som frister til gjentakelse. Ett kjempefint sted, med masse blomster og trær fra hele verden. Anbefaler å ta denne turen mot slutten av høsten, for å få mest valuta for pengene. Maten som ble servert var strålende.
Hvis det er noe som trekker ned, så er det prisen, men skjønner også at dette koster.

Takk, Thor J
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Dette stedet er en oase av nytelse og inspirasjon, her kan man senke skuldrene og virkelig slappe av. Omgitt av blomster, planter og trær i forskjellige temahager, får man en guidet omvisning og ett herlig tre retters måltid etterpå.

Takk, 244ivarv
Anmeldt 13. juni 2020

At man har klart og lage dette hageanlegget utenfor Stavanger er utrolig. Her er det lagt ned mange 10 års arbeide og resultatet er enestående. Fin guiding, gode historier og nydelig mat. Koster litt, men verdt det

2  Takk, kremly