Fineste severdighet i Stavanger

Hvis jeg skal anbefale en severdighet i Stavanger er det Flor og fjære. Starter med båttur ut, slik... les mer

Anmeldt 8. desember 2020
Travelandeats_com
Stavanger, Norge
Helt fantastisk - Må bare oppleves

Dette har vi hørt mye om, og det overgikk alle forventninger. Utrolig innsats med mye fagkunnskap... les mer

Anmeldt 25. november 2020
KnutS193
Gran, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

For ett sted - vi storkoste oss fra vi kom til vi dro. Noe av det vakreste vi har sett og opplevd. Opplevelsen ville ingen ende ta. Har ikke ord ❤️. Kommer gjerne tilbake

1  Takk, myklemor
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Allerede når båten la til ble vi møtt med et blomsterhav.
Vi fikk en guidet runde på omtrent en time i hele parken. Morsom og nyttig informasjon.
Deretter var det lunsj, riktig godt.
Så hadde vi tid før oss selv til å gå rundt i parken å bare nyte og ta bilder.
Turen hit kan varmt anbefales.

Takk, janegil51
Anmeldt 21. juni 2020

Dette er helt klart noe som frister til gjentakelse. Ett kjempefint sted, med masse blomster og trær fra hele verden. Anbefaler å ta denne turen mot slutten av høsten, for å få mest valuta for pengene. Maten som ble servert var strålende.
Hvis det er noe som trekker ned, så er det prisen, men skjønner også at dette koster.

Takk, Thor J
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Dette stedet er en oase av nytelse og inspirasjon, her kan man senke skuldrene og virkelig slappe av. Omgitt av blomster, planter og trær i forskjellige temahager, får man en guidet omvisning og ett herlig tre retters måltid etterpå.

Takk, 244ivarv
Anmeldt 13. juni 2020

At man har klart og lage dette hageanlegget utenfor Stavanger er utrolig. Her er det lagt ned mange 10 års arbeide og resultatet er enestående. Fin guiding, gode historier og nydelig mat. Koster litt, men verdt det

1  Takk, kremly