En flott opplevelse med en god totalpakke.

Kjempefin opplevelse! Absolutt verdt turen. Morsom og flink guide. Restauranten derimot var litt... les mer

Anmeldt 26. august 2023
sjurlothe
Noe helt spesielt

En fantastisk oase, middag i drivhuset med fantastisk mat basser på lokale råvarer. Absolutt vert... les mer

Anmeldt 25. august 2023
679fredriks
Drøbak, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra kr 1 290,00
fra kr 1 190,00
fra kr 37 900,00
fra kr 480,63
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Flotteste Hagen jeg har sett, kanskje noensinne. Dette var en stor overraskelse, selv om omtalene har vært gode. Maten derimot levde ikke opp til forventningene. Bar kanskje preg av at vi var siste bordsetning.......

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, OdBjB
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk omvisning i alle de fine hagene etterfulgt av en nydelig 3-retters middag. Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 289gryh
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

For ett sted - vi storkoste oss fra vi kom til vi dro. Noe av det vakreste vi har sett og opplevd. Opplevelsen ville ingen ende ta. Har ikke ord ❤️. Kommer gjerne tilbake 🌸

1  Takk, myklemor
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Allerede når båten la til ble vi møtt med et blomsterhav.
Vi fikk en guidet runde på omtrent en time i hele parken. Morsom og nyttig informasjon.
Deretter var det lunsj, riktig godt.
Så hadde vi tid før oss selv til å gå rundt i parken å bare nyte og ta bilder.
Turen hit kan varmt anbefales.

1  Takk, janegil51
Anmeldt 21. juni 2020

Dette er helt klart noe som frister til gjentakelse. Ett kjempefint sted, med masse blomster og trær fra hele verden. Anbefaler å ta denne turen mot slutten av høsten, for å få mest valuta for pengene. Maten som ble servert var strålende.
Hvis det er noe som trekker ned, så er det prisen, men skjønner også at dette koster.

1  Takk, Thor J