En flott opplevelse med en god totalpakke.

Kjempefin opplevelse! Absolutt verdt turen. Morsom og flink guide. Restauranten derimot var litt... les mer

Anmeldt 26. august 2023
sjurlothe
Noe helt spesielt

En fantastisk oase, middag i drivhuset med fantastisk mat basser på lokale råvarer. Absolutt vert... les mer

Anmeldt 25. august 2023
679fredriks
Drøbak, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra kr 1 290,00
fra kr 1 190,00
fra kr 37 900,00
fra kr 442,71
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Dette må bare oppleves. 50 000 nye planter settes ut hvert år, en utrolig blomsterprakt på 5 mål. I tillegg fine små sjøer, strender, rosehagen, japansk hage og gressplener ute ett eneste ugress.
Eieren selv var guide, både morsom og interessant. 30 min båttur fra Stavanger.

1  Takk, Terje J
Anmeldt 9. juli 2020

Fantastisk opplevelse.
Selv for en som ikke er spesielt opptatt av haver og blomster er Flor og Fjære en halvtimes båttur utenfor Stavanger noe av det mest fantastiske man kan oppleve av haver og blomsterflod i Norge. Man må greolig til Nederland for å finne noe lignende.
I tillegg tikl det enorme blomsterhavet, imponerer hele komposisjonen av ulike blomster og måten dette anlegget er laget på.
Abdolutt vel verd et besøk

Takk, Arne S
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Flotteste Hagen jeg har sett, kanskje noensinne. Dette var en stor overraskelse, selv om omtalene har vært gode. Maten derimot levde ikke opp til forventningene. Bar kanskje preg av at vi var siste bordsetning.......

Takk, OdBjB
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk omvisning i alle de fine hagene etterfulgt av en nydelig 3-retters middag. Anbefales på det varmeste!

Takk, 289gryh
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

For ett sted - vi storkoste oss fra vi kom til vi dro. Noe av det vakreste vi har sett og opplevd. Opplevelsen ville ingen ende ta. Har ikke ord ❤️. Kommer gjerne tilbake 🌸

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, myklemor