En flott opplevelse med en god totalpakke.

Kjempefin opplevelse! Absolutt verdt turen. Morsom og flink guide. Restauranten derimot var litt... les mer

Anmeldt 26. august 2023
sjurlothe
Noe helt spesielt

En fantastisk oase, middag i drivhuset med fantastisk mat basser på lokale råvarer. Absolutt vert... les mer

Anmeldt 25. august 2023
679fredriks
Drøbak, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra kr 1 290,00
fra kr 1 190,00
fra kr 37 900,00
fra kr 442,71
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Hagen er fantastisk. Vi var der i regn, men det gjorde ingenting. Omvisningen var informativ og guiden veldig underholdende og morsom!

Så til restaurantopplevelsen. Jeg skjønner at det er en pakkedeal, hvis ikke hadde nok mange valgt bort restauranten. Det var en flott utsikt fra lokalet. Utover det ga det virkelig en følelse av å være en del av et effektivt travelt kommersielt maskineri. Nabobordet vårt forsøkte å slå av noen setninger mens de betalte, men betjeningen strenet videre i en høy fart midt i damenes setning, i det sekundet regningen var betalt. Her var det ikke tid til smalltalk. Regningen kom på bordene etter tur, med kortmaskinen like bak. Tydelig at betjeningen var på en stram tidsplan før neste besetning i naborommet skulle serveres.

Siden det var litt ruskete vær forsøkte vi å spørre om kaffekopper og kanne ble stående på bordet om vi spaserte en tur i hagen. Vedkommende var tydelig brydd over å bli forstyrret på veien til neste destinasjon, men bekreftet at kaffen ville være på plass til båten gikk. Når vi kom tilbake, ca 15-20 minutter senere var kaffe og kopper borte.

I forhold til matens smak var det helt alright, verken mer eller mindre. Nabobordet vårt uttalte at de lagde bedre mat selv. De er nok bedre kokker enn meg.

1  Takk, SiljeK
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi nøt hvert sekund av turen til Flor og fjære! Nydelig hage, flott vertskap og god mat! Prisen var i utgangspunktet litt stiv, men turen ble verdt hver krone da vi så den vanvittige jobben som var lagt ned. Anbefales på det varmeste!

Takk, helenewean
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Jeg er ikke spesielt opptatt av blomster, men dette var flott. Et veldig imponerende anlegg veldig bra guiding rundt i anlegget. Effektiv båttransport og god middag. Mer enn nok mat. Veldig bra fiskesuppe som forrett og kylling/svinenakke til hovedrett og is til dessert. Verdi for pengene et flott opplegg.

Takk, FrodeP
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk oase på en liten øy utenfor Stavanger, nydelig hage...
Maten er ok, men ikke mer.
Bør absolutt oppleves 😁

Takk, JanT444
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Et imponerende sted med en imponerende mengde blomster. Har man det minste interesse for hage eller blomster er dette stedet.
Flott guiding og deretter var det klart for middag. Fiskesuppe med så mye fisk som man vanligvis serverer til hovedrett. En kombo tallerken med mange gode smaker. Absolutt i øvre klasse.
Vi kommer tilbake.

Takk, P9516PJfrankh