Hit skal vi tilbake

Fortreffelig dag fra begynnelse til slutt. Dette er et gjennomtenkt helhetlig konsept hvor alt er... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Trine F
Trondheim, Norge
Absolute must see

Som en landskapsarkitekt er det absolutt must see opplevelse! Omvisning var hyggelig og maten var... les mer

Anmeldt 12. september 2021
614sapira

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra USD 1 828,40
Anmeldt 14. august 2020

For en fantastisk opplevelse og historien bak om hvordan det hele startet. Imponert over denne familien som i 3 generasjoner har fått dette til og stadig utvider. Tenkte at hvis vi dro ut der, så hadde vi vært der. Feil - jeg vil tilbake. Stå på.

Takk, May Britt Sølle... K
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Dro med mormor.
Det var verdt det og ta turen. Flotte hager og god mat. Fargerikt og vakkert. Kommer til å ta meg en tur senere.
Vurderer du og dra gjør det, ta med deg familie, andre du kjenner.

Takk, theaaurora
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Flott tur med solid båt ca 30 minutter ut fra vågen i Stavanger. Glimrende omvisning etterfulgt av 3 retters middag med god og mye smak. Vil anbefale å velge vinpakke for de som er glad i vin (1 glass rose, hvit og rød vin er inkludert). God humor hos de ansatte. Dette koster noen kroner men er verdt prisen. Gleder oss til å komme tilbake.

Takk, stigs152
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott anlegg. Flinke verter. Flott båttur ut og fin mottakelse. Alltid skjedde veldig effektivt og greit. Litt mye mat, ellers helt topp!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, oj_reviews
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Imponerende anlegg. Startet med en fin båttur. Fin mottagelse, god informasjon og en fin guidet tur. Flott anlegg. Herlig 3 retters middag. Kjempebra opplevelse. Kan anbefales på det varmeste

Takk, Culture718707