Hit skal vi tilbake

Fortreffelig dag fra begynnelse til slutt. Dette er et gjennomtenkt helhetlig konsept hvor alt er... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Trine F
Trondheim, Norge
Absolute must see

Som en landskapsarkitekt er det absolutt must see opplevelse! Omvisning var hyggelig og maten var... les mer

Anmeldt 12. september 2021
614sapira

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra USD 1 822,64
Anmeldt 28. august 2020

Kan en hage bli vakrere enn dette i august?? Det ble en opplevelse uten sidestykke.
De forskjellige temahagene stod og smilte til oss. Fantastisk.
Og etterpå var det middag. Det ble en like stor opplevelse. Her burde kjøkkenet ihvertfall hatt 2 stjerner.
Stedet kan anbefales på det vaarmeste. Et must!!

2  Takk, Henning L
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Kjempe flott hage med flink guide som
Fortalte historien bak det hele, samt om de ulike plantene i hagen på en morsom måte som jeg tror fenget både unge og eldre.
Maten har stort forbedringspotensiale. Fiskesuppen var ok, kunne vært annet enn fisk og noen få grønnsaksbiter i!Kjøttet inneholdt for mye trevler og fett. Sausene var ikke velkomponerte i forhold til smaks sammensetninger.
Is fra boks og kaffe ble servert som dessert.

1  Takk, Norwegian12345
Anmeldt 26. august 2020

Fantastisk å komme hit og oppleve dette vidunderlige stedet. Det koster litt men jeg mener det er verdt å spandere på seg dette. En nydelig hage, kjekk guidet omvisning og utmerket mat.

Takk, hrjabs
Anmeldt 14. august 2020

For en fantastisk opplevelse og historien bak om hvordan det hele startet. Imponert over denne familien som i 3 generasjoner har fått dette til og stadig utvider. Tenkte at hvis vi dro ut der, så hadde vi vært der. Feil - jeg vil tilbake. Stå på.

Takk, May Britt Sølle... K
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Dro med mormor.
Det var verdt det og ta turen. Flotte hager og god mat. Fargerikt og vakkert. Kommer til å ta meg en tur senere.
Vurderer du og dra gjør det, ta med deg familie, andre du kjenner.

Takk, theaaurora