Hit skal vi tilbake

Fortreffelig dag fra begynnelse til slutt. Dette er et gjennomtenkt helhetlig konsept hvor alt er... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Trine F
Trondheim, Norge
Absolute must see

Som en landskapsarkitekt er det absolutt must see opplevelse! Omvisning var hyggelig og maten var... les mer

Anmeldt 12. september 2021
614sapira

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stavanger
fra USD 1 828,31
2025 av 763 anmeldelser
Anmeldt 14. september 2020 via mobile enheter

Turen hit må bare oppleves med egne øyne. Helt fantastisk. Etter en flott omvisning ble deg servert nydelig lunsj/middag med vinpakke. Anbefales

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Arne Gunnar H
Anmeldt 2. september 2020

Etter en fin båttur i strålende sol kom vi i land på en helt utrolig øy. Varm velkomst av hyggelig vertskap, som fordelte gjestene i litt mindre grupper for guidet rundtur i et helt fantastisk hageanlegg. Skulle ikke tro vi var på en forblåst øy i Norge. Der var alt, fra hvit sandstrand, palmehage, ørkenhage, rosehage til japansk hage med karpedam. Helt utrolig hva de hadde fått til. Etter omvisning ble det servert nydelig mat i restauranten. Kokken kunne mer enn å lage mat! Han hadde nærmest et standup show mens vi ventet på maten, så humøret var på topp hos gjestene når nydelig mat kom på bordet. Etter maten ble det tid å nyte kaffe og is rundt om i hagen, og anledning å rusle rundt på egen hånd. Tiden gikk så alt for fort før det ble tid for båtturen tilbake til Stavanger.

Takk, Jorunnirene
Anmeldt 28. august 2020

Kan en hage bli vakrere enn dette i august?? Det ble en opplevelse uten sidestykke.
De forskjellige temahagene stod og smilte til oss. Fantastisk.
Og etterpå var det middag. Det ble en like stor opplevelse. Her burde kjøkkenet ihvertfall hatt 2 stjerner.
Stedet kan anbefales på det vaarmeste. Et must!!

2  Takk, Henning L
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Kjempe flott hage med flink guide som
Fortalte historien bak det hele, samt om de ulike plantene i hagen på en morsom måte som jeg tror fenget både unge og eldre.
Maten har stort forbedringspotensiale. Fiskesuppen var ok, kunne vært annet enn fisk og noen få grønnsaksbiter i!Kjøttet inneholdt for mye trevler og fett. Sausene var ikke velkomponerte i forhold til smaks sammensetninger.
Is fra boks og kaffe ble servert som dessert.

1  Takk, Norwegian12345
Anmeldt 26. august 2020

Fantastisk å komme hit og oppleve dette vidunderlige stedet. Det koster litt men jeg mener det er verdt å spandere på seg dette. En nydelig hage, kjekk guidet omvisning og utmerket mat.

Takk, hrjabs